Support

Open search

Apps niet meer beschikbaar op jouw Samsung tv? Misschien is Chromecast een optie.

Superuser I
Superuser I
Tegenwoordig is trouwens vrijwel elke TV een SmartTV. Maar inderdaad, ik zou ook langere ondersteuning willen zien van de appontwikkelaars.
Explorer

Troost je, als je tv te nieuw is werken ze ook niet. Zo kunnen ze alle kanten op.

Navigator

Hallo waterwoman.    

Ik heb ook ziggo maar ik gebuik nooit de wifi van mijn modem. Aangezien deze niet snel genoeg is en ook het bereik valt tegen zeker omdat ik vaker online doe gamen. IK heb op mijn ziggo modem de volgende router hangen namelijk de ASUS RTAC87U en ik heb bijna nooit problemen met wat dan ook. Die kost bij bol.com 178 euro en is echt een aanrader daarbij is de opvolger de asus rt-ac88u die 239 kost al helemaal de bom. 

Apprentice

Ik hoop dat ik de Samsung Community op deze manier kan bereiken want ik heb geen twitter of facebook:

mijn tv gaf vanmorgen helemaal geen beeld, alleen sneeuw en bij navraag aan Ziggo bleek dat Samsung de televisies niet meer update of juist update als er een nieuwe instelling gemaakt wordt. Zo ging ik bijvoorbeeld zelf van analoge tv naar digitale tv en na wat aanpassingen verliep deze overgang vlekkeloos.....tot aan vanmorgen. Ik kon gelukkig nog wel de apps RTLxl, NPO Start Plus en Netflix kijken!!! Maar Ziggo's service is zo correct dat ik 's middags gebeld werd door een monteur die me telefonisch hielp om mijn HD TV weer aan de praat te krijgen, hetgeen na 7 minuten werkte.

Ik heb dus GEEN Chromecast nodig................     

Navigator

Hallo waterman54 mooi dat het weer allemaal goed werkt nu maar hopen dat het goed blijft werken.

Top Posters