Support

Open search

Ambient mode foto in mono

First Poster

Hallo ik heb een Qled55 aangeschaft. Ik kan fotos'via smartthings uploaden naar de ambient mode. Dat lukt allemaal.

Wat ik niet voor elkaar krijg is deze schermvullend te krijgen. Dwz ik heb steeds een vrije balk ,links en rechts van de foto. Bij de standaardfotos die samsung in het toestel zelf heeft zitten zoals de gletsjer lukt dat wel.

Zijn er vereisten tav resulutie en hoogte breedte verhoudingen om de foto in het hele kader te krijgen?

7 ANTWOORDEN 7
Nick Moderator
Moderator

Hi! De verhouding kun je het best 16:9 maken. Verder zie je hier meer info over resolutie en hoeveelheid pixels.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Bij mij hetzelfde, wel een foto, maar altijd met een rand/achtergrond er om heen. Ik wil de foto graag beeldvullend hebben. 
hoe krijgen we dat voor elkaar?  

en de link over de resolutie werkt niet (meer). 

Community Manager

@BKlomp, ik kwam het volgende tegen:

Make sure the pictures/photo's you upload to your tv/ the frame have a 16:9 ratio. 

then go to your collection on your tv with the remote.

Select the picture.

then go to options (option above the picture) for the specific photo/picture

then you can choose the colour of the passe partout but also the type of passe partout. 

you have three options (shadow, modern and no passe partout)

You only have these options when the photo is in a ratio of 16:9 

Heb je dat al geprobeerd?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Helaas, ik kan alleen de schaduw van het frame om de foto aanpassen, maar krijg de foto niet full screen.  
ik krijg het idee dat ik verkeerd ben voorgelicht. We gingen voor een Frame, maar volgens de verkoper heeft de QE49Q70R dezelfde mogelijkheden.

Community Manager

Heb je dit al bij de verkoper aangekaart?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster
Gaan we dit weekend doen. Ben benieuwd naar hun antwoord.
First Poster
Ze gaan het uitzoeken.
Zij dachten dat de ambient mode van de frame en de andere Qled tv’s hetzelfde was.
Ze gaan het navragen bij Samsung.
Wordt vervolgd.
Top Posters