Support

Open search

Airplay update beschikbaarheid (UE43NU7020)

Observer

Sinds gisteren zou de Airplay update beschikbaar moeten zijn. Nu kan ik de update niet vinden en ik weet ook niet zeker of mijn model wel geschikt is voor de update. Ik heb een UE43NU7020, volgens mij een UHD model uit 2018.

Is de uitrol van software vaker zo traag, of kan ik naar de winkel voor een AppleTV? Op deze pagina (https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00082643/) staat een lijst met modellen waar mijn model niet tussen staat, maar van iemand anders begreep ik dat zijn QLED 8K 2018 wél een update heeft gekregen, en die staat ook niet in deze lijst.

6 ANTWOORDEN 6
Explorer

Er wordt ook geen firmware update gegeven.

Ik heb op mijn TV , QE55Q9FNALXXN uit 2018, de (gisteren vrijgegeven) app "Apple TV" geinstalleerd en ik kan nu rechtstreeks streamen van mijn iPad, en ook iPhone, naar de TV.

Als jouw TV niet in de lijst voorkomt van TV's waarop dit mogelijk is dan lukt het je niet van deze mogelijkheid gebruik te maken.

Voyager

Sinds deze update doet de spotify app het niet meer. Soms alleen het logo en daarna donkergrijs beeld. Kan wel steamen met spotify apps op iPhone en Laptop (W10). Smarthub reset mocht niet baten. Hebben meer mensen hier last van?

Explorer

Je schreef dat je de udate niet kon vinden, wat heb je dan geupdated zodat Spotfy het niet meer doet?

Voyager

@Joost48  ik heb niet gezegd dat ik de update niet kon vinden, dat was Joerie. Na een harde reset (stroom er af voor 10 minuten) doet Spotify het weer.

First Poster

Dag Joost,

Kan je ook zeggen hoe en/of waarvan je die installatie gedaan hebt? Ik heb nl. een Samsung The Frame van 2018 en zie de app nergens.

Explorer

Ik ben op dit moment niet in NL. Google even en kijk bij Apple support. 

Ik probeerde gisteren een antwoord met een kopie van Apple support te sturen maar dat komt niet door.

Top Posters