Support

Open search

Aansluiten streambox via onkyo receiver aan one connect box Qled Q8F 65 " werkt niet

New Member

Ik heb mijn streambox via de desbetreffende hdmi poort van een onkyo receiver TX NR686 aangesloten welke is doorverbonden met de one connect box , die middels de bijgeleverde kabel op zijn beurt weer is doorverbonden met de tv.

Ik krijg echter geen beeld of geluid van de streambox op de tv. Op mij oude plasma werkte de streambox perfect , ook via de receiver. De aangesloten Blue ray dvd speler en de Ziggo Horizon box werken wel prima. Weet iemand of dit aan instellingen of aansluitingsproblemen kan liggen??

vr. gr. Nic

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II

Goedemiddag @Nic62 , Nic,

Is de volledige Model Code van de tv QE65Q8FNALXXN? Zie de sticker achterop de tv. Introductiejaar 2018.

Is de volledige softwareversie van de tv de 1251.0? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Over welke streamer gaat het? De T95 PLUS, de Streambox Pro, de M8S, etc.

Heb je hier iets aan: https://www.gratisstreamen.nl/wp-content/uploads/2017/08/Handleiding-Streambox-7-8-2017.pdf

Volgens Punt 2 moet ie rechtstreeks aangesloten worden op de TV dus op de OCB, en is internet noodzakelijk.

Miss overbodige info, maar ik probeer ff mee te denken..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
Top Posters