Support

Open search

50005 fout op The Frame 2019 weergave fotos

Apprentice

Sinds gisteren hebben wij een 2019 QLED the Frame 55”. Gisteren via smartthings enkele collages aangemaakt en op the Frame gezet. Ook losse fotos erop gezet. Tonen en rouleren geen probleem.

vandaag wel, kan geen enkele foto meer afspelen. Krijg op de tv een 50005 error. De ipad en iphone geven een systeemfout.

Nu wil ik de fotos verwijderen, aspect ratio aanpassen en er terug opzetten. Dan maak ik ook gelijk de collages opnieuw maar durf niet goed omdat ik bang ben dat het probleem terugkeert. Het zijn ongeveer 60 fotos.

nu hebben we ook nog 200+ favorieten in kunst (enthousiaste partner). Kan dit de oorzaak zijn? 

Groet,

Janneke

28 ANTWOORDEN 28
Superuser II
Superuser II

Goedemorgen @CreansNL , Janneke,

Is de volledige Model Code van de tv QE55LS03RASXXN? Zie de sticker achterop de tv.

Dit zal natuurlijk moeilijk gaan, omdat ie tegen de muur hangt 😉. Misschien op de aankoopbon?

Is de huidige softwareversie van de tv de 1066.0? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Ik kan de foutmelding 50005 nergens terugvinden. Staat er nog iets bij de systeemfout op beide devices?

Is er in de tussentijd iets veranderd in de setup of gewoon spontaan?

De 200+ favorieten in kunst lijkt mij niet de oorzaak. Zou je de tv misschien kunnen resetten?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten. Misschien de tv een poosje spanningsloos zetten.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
Apprentice

Hallo Dick,

Bedankt voor je uitgebreide bericht! Hieronder in delen mijn antwoord:

Is de volledige Model Code van de tv QE55LS03RASXXN? Zie de sticker achterop de tv.

Dit klopt!

Is de huidige softwareversie van de tv de 1066.0? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Bij softwareversie zie i staan T-MSMDEUC-1210.5, B4912200/050204, BT-S

Ik kan de foutmelding 50005 nergens terugvinden. Staat er nog iets bij de systeemfout op beide devices?

"Er is een onverwachte fout opgetreden 50005" (op de tv)

"Error, er is een systeemfout opgetreden. Probeer het later opnieuw" SmartThings app op de iPad / iPhone

en na de fout op de iPad loopt de tv vast

Is er in de tussentijd iets veranderd in de setup of gewoon spontaan?

Spontaan ontstaan

De 200+ favorieten in kunst lijkt mij niet de oorzaak. Zou je de tv misschien kunnen resetten?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten. Misschien de tv een poosje spanningsloos zetten.

Ik ga hem resetten en dan post ik de bevindingen!

Groet,

Janneke

Apprentice

Na resetten is alles leeg, geen fotos en favorieten meer. Ik ga nu weer enkele collages maken en kijk dan morgenochtend of hetzelfde probleem terug is gekeerd. 

Superuser II
Superuser II

Hey @CreansNL , Janneke,

Nog even terugkerend op de softwareversie. Op je tv is ie 1210.5 maar op de server is ie 1066.0.

Ik heb dit eerder gezien en is waarschijnlijk een fout op de site. Ik ga dit aankaarten. Verwarrend.

Hopelijk keert deze fout niet meer terug en anders weer even aankloppen!

Suc6 met het maken van de collages (hopelijk niet voor nix 🙈) en een fijne avond toegewenst!

Groet, Dick
Superuser II
Superuser II

Hi @CreansNL , Janneke,

Update: De firmware is op de Support site aangepast. Is nu de 1303.7.

Graag even via USB updaten. Hier te vinden bij Downloads en pak de All OS versie:

https://www.samsung.com/nl/support/model/QE55LS03RASXXN/

Volg onderstaande procedure:

https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-update-ik-de-firmware-of-software-van-mijn-tv-...

Zorg wel dat van de uitgepakte T-MSMDEUC.zip de upgrade.msd (in de map T-MSMDEUC->image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden. Vergeet eventueel bij Deel 2, Punt 3 Ga naar Menu/Home >

Suc6!

Groet, Dick
Superuser II
Superuser II

Hi @CreansNL , Janneke,

Nog suc6 kunnen boeken met het maken van de collages?

Foutmelding weg? Software update gedaan?

Groet, Dick
Highlighted
Apprentice

Ik heb ook deze foutmelding (50005) en ik vind dat erg vervelend. Mijn frame tv laat geen enekele foto's uit eiegen collectie meer zien. Er is reeds eenmonteur langsgeweest en die meldt dat het niet aan de TV ligt maar dat het een extern probleem is. Oftewel; de server van Art Store, waarop de foto's staan zou niet naar behoren werken. Nou wil ik heel graag dat dit probleem verholpen wordt.Ik betaal immers elke maand abonnementskosten voor onder andere deze functie. Wie kan me hier mee helpen? 

Community Manager

Hi @jonolentz,

Op welke firmware draait jouw Frame momenteel? En je bedoelt foto's die je zelf hebt geüpload naar de Frame?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Hi, dank voor je reactie. Firmware weet ik niet uit mijn hoofd. Ik weet wel dat ik heb geüpdate naar de laatste versie zoals die op de support site staat van Samsung. En ik bedoel inderdaad mijn eigen foto's.  Zowel via Art Store opgeslagen via telefoon als via een externe hard disk drive.  

Top Posters