Support

Open search

2 lichtpunten (vlekken) op mijn anderhalf jaar oude 4K TV

First Poster
Hoi, heb vandaag gemerkt dat mijn Samsung tv 2 lichtpunten (vlekken) vertoont langs beide zijkanten onderaan. Dit is vooral te zien op een lichte achtergrond en is enorm storend. Heb alles al geprobeerd dit weg te krijgen maar het verdwijnt niet. Kan ik mijn 4k tv laten ophalen door samsung service voor reparatie aangezien deze nog maar anderhalf jaar oud is en dus nog garantie heeft?
8 ANTWOORDEN 8
Nick Moderator
Moderator

Hi Mike_V, kun je hier een foto van maken? Je kunt de foto simpelweg uploaden naar de Community door een reactie hieronder te plaatsen.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Dat lukt me niet.  Ik krijg afbeelding invoegen/bewerken te zien, maar kan geen foto uploaden bij het camera icoon.

Maar heb gisteren ook contact opgenomen via Facebook en alles doorgestuurd, inclusief foto's.

Heb ondertussen een afspraak voor vrijdag, dan komt er iemand van Servilux.

Mag wel hopen dat het gratis is want daar doen ze vaag over. Heb een factuur van aankoop op 1 oktober 2017.

"

+ Voorbereidingskosten: €36,30 BTW inclusief
+ Voorrijkosten: €58,70 BTW inclusief
+ Arbeidsloon (bedrag afhankelijk van het defect)
+ Onderdelen (indien nodig)

OPGELET!
Zonder geldig bewijs heeft u per definitie geen recht op een kosteloze interventie (bijvoorbeeld onder garantie of verlengde garantie) en dient er altijd een betaling te gebeuren aan de technicus ter plaatse.

De minimum kost voor een buiten garantie diagnose aan huis bedraagt € 95 inclusief BTW voor voorrij- en voorbereidingskosten."

Nick Moderator
Moderator

Het valt binnen ons 2 jaar garantietermijn en uit jouw verhaal blijkt er geen schade te zijn. Zover ik nu kan zien lijkt het netjes binnen de garantie te vallen. 

---------
Signature-S10
First Poster

2.jpg4.jpgFactuur_LI.jpg

First Poster

Is me nu toch gelukt om afbeeldingen te uploaden

Nick Moderator
Moderator

Ik zie 't inderdaad! Alles lijkt verder in orde te zijn, dus ik zou zo 1-2-3 niet durven zeggen waarom het buiten garantie zal vallen. Laat maar weten hoe het verlopen is.

---------
Signature-S10
First Poster
Ok, zal vrijdag iets laten weten.
Nick Moderator
Moderator

Thanks!

---------
Signature-S10
Top Posters