Support

Open search

PROMOTIE FLOP : Tablet samsung s2 gekocht bij coolblue augustus 2018 , onder het motto 50€ cashback van samsung

Highlighted
New Member

Beste ,

Ik zou graag jullie hulp krijgen daar ik bij Coolblue steeds wordt afgewimpeld.

Ik heb op 14/08/18 daar een samsung tablet S2 gekocht , er was toen een promotie van 50€ cashback.

Toen ik de tablet geleverd kreeg was had deze een EAN-code die niet voldeed aan de promotie van de 50€ cashback.

Samsung deelt speciaal alle deelnemende codes mee op internet.

Ik heb meteen bij Coolblue gereclameerd de dag van ontvangst tablet. Maar zij blijven maar vragen stellen , ondertussen is de promotie reeds afgelopen. wat moet ik doen?

3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II
Coolblue is de verkoper en adverteerd ook met de cashback actie. Hun hebben een verkeerd product geleverd met een ean code die niet voldeed aan de eisen. Coolblue is dus verantwoordelijk hiervoor.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
New Member

Het klopt inderdaad dat Coolblue hiervoor verantwoordelijk is , maar nu vragen ze opnieuw naar het bewijs dat de code niet geaccepteerd wordt. Maar dat kan ik dus niet meer laten zien daar de promotie afgelopen is.

Kan ik de deelnemende codes nog opvragen?

Superuser II
Superuser II

Bedoel je deze: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=WFHGVVESXWTTE

Galaxy Tab S2 9.7" zwart Wi-Fi SM-T813NZKEPHN 8806088379142
Galaxy Tab S2 9.7" wit Wi-Fi SM-T813NZWEPHN 8806088379166
Galaxy Tab S2 9.7" goud Wi-Fi SM-T813NZDEPHN 8806088379111
Galaxy Tab S2 9.7" zwart LTE SM-T819NZKEPHN 8806088379579

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters