Support

Open search

Galaxy Tab S3 - Keyboard book cover

Observer

Sinds ongeveer een maand (Black Friday) heb ik een Galaxy Tab S3 tablet met een Samsung Tab S3 keyboard book cover (Belgisch; AZERTY).

De eerste keer dat ik het toetsenbord met m'n tablet verbond kreeg ik op m'n tablet (eenmalig) een melding om een taal en indeling te selecteren. Eenmaal dit gebeurd was (toetsenbordindeling Belgisch / AZERTY) werkte het toetsenbord zo'n 2 weken normaal. Zonder aanwijsbare reden is de fysieke toetsenbordindeling daarna veranderd van AZERTY naar QWERTY, niettegenstaande de toetsenbordindeling in de Android-instellingen nog steeds op Belgisch ingesteld stond en kreeg ik iedere keer ik verbinding maakte met het toetsenbord opnieuw de melding om een taal en toetsenbordindeling te selecteren. Welke toetsenbordindeling ik ook selecteerde de indeling van het fysieke toetsenbord bleef QWERTY en de melding om taal en indeling te selecteren bleef terugkomen.

De tablet resetten naar fabrieksinstellingen heeft het probleem tijdelijk verholpen maar sinds een paar dagen is hetzelfde probleem opnieuw opgedoken. Hoe kan dit definitief opgelost worden? Het kan toch niet de bedoeling zijn om de tablet elke 2 weken terug te zetten naar fabrieksinstellingen?

Top Posters