Support

Open search

Mijn UE65KS8000 schakelt bij NPO 1 UHD niet over naar HDR

Apprentice

We wachten met spanning af!Waarom moet zoiets nou weer langer duren? De update is klaar, het moet alleen op het netwerk gezet worden. En als er dan iets belooft wordt en het wordt niet nagekomen is de moderator in geen velden of wegen te bekennen.

Black Belt 

Beste mensen, allereerst spijt het me dat ik nu pas reageer. Na de feestdagen had ik een hoop in te halen en ik ben bang dat dit topic erbij in is geschoten. Maar ik ben er weer! Natuurlijk voel ik me ook rot dat ik hoge verwachtingen heb gewekt met de update release, ik zat er zelf ook naar uit te kijken. Achteraf gezien was het wellicht handiger geweest om de release periode ruimer aan te geven, maar dit was de info die mij was doorgespeeld en die ik in alle enthousiasme met jullie heb gedeeld.

Namens mezelf en Samsung, mijn oprechte excuses dat de update nog niet uit is, ik zal er direct achteraan waar het wachten nog op is. 

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Apprentice

En joeri, al uitsluitsel waar we nu op wachten?

Nick Moderator
Moderator

Nog niet. Joeri heeft contact gezocht, maar we wachten nog op een antwoord.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice
Hoe communiceren jullie? Per flessepost ? Dit heeft er alle schijn van dat de update niet OTA beschikbaar komt of iets dergelijks.
Apprentice

Beste Nick en JoeriS,

Hoe zit het nu?

Wanneer wordt die firmware 1239.1 beschikbaar gesteld?

Gebeurt het OTA?

Sturen jullie dit op verzoek toe?

Zou het s.v.p. iets minder reactief kunnen?

Nick Moderator
Moderator

Sorry voor het late antwoord. We zijn er nog wel mee bezig, maar momenteel heb ik nog geen informatie over de uiteindelijke datum van de update. Ik heb alles doorgezet en houd het in de gaten.

---------
Signature-S10
Apprentice

Nick, fijn dat het zo opschiet.

Apprentice

Wanneer krijgen we duidelijkheid joeri? Hoelang moet dit duren?

Nick Moderator
Moderator

Helaas nog niets. Ik heb om een update gevraagd maar nog niets substantieels vernomen.

---------
Signature-S10
Top Posters