Wsparcie

Open search

Jakość szajsunga

Explorer
Witaj R0bert. Mam nadzieję że
dzięki nam wielu ludzi się dowie jak samsung traktuje klientów robiąc z nich *****ów czego dowodem jest twoja rozmowa z konsultantem. Ja w wolnej chwili a nie mam jej zawiele komentuje na forach technicznych i portalach społecznościowych jaki to super sprzęt oferuje Samsung i jak podchodzi do klijenta jeśli chodzi o naprawę gwarancyjną szmelcu, bo jak można nazwać sprzęt który zardzewiał po półtora roku.
Explorer

@Ego  napisał(a):

Niestety muszę potwierdzić jakość a najbardziej podejście do lienta.

 

Płyta grzewcza po 21 iesiącach użytkowania odmówiła posłuszeństwa niestety żeby było weselej to działała  na pół gwizdka czyli nie z mocą nominalną ale z połową (jeśli nie mniej) mocy grzewczej. Infolinia itd poinformowano mnie że serwis będzie dzwonił ale wstępnie umówiony zostaje na 16 x 2018. Czeałem grzecznie do ............25 X 2018 rou. Niestety nie dało sie jej naprawić gdyż serwis nie posiadał części do naprawy poza jednym modułem grzewczym pomimo informacji ze nie działa prawidłowo  na co najmniej dwóch polach (reszty nie sprawdzałem). Serwis poddał sie mówiąc ze wróci za 3 dni (czyli 19 X 2018) będzie z częściami i naprawi płytę. Spokojnie doczekałem do 8 XI 2018 i zadzwoniłem znowu na infolinię a tam zaskoczona Pani lub Pan poinformował mnie że będą interweniować w serwisie doczeałem do 12 XI 2018 i znowu infolinia i znowu jakaś nic nie znacząca "gadka". Serwis odezwał się 14 XI 2018 ze przyjedzie aby dokonać naprawy i .............. pomimo wymiany "wszystkiego dalej zagodowannie 2 litrów wody zajmuje 20 minut na polu o nominale 1800 W. Skontaktowałem sie z infolinia a tam oni wiedzą oni rozumieją oni chcą ale oni nic nie mogą. Poprosiłem wręcz zarządałem wymiany płyty na nową wolną od wad i tu schody się zaczynają. Rozpatruje to dział reklamacji na podstawie zgłoszenia przez serwis. Kiedy i czy serwis wystąpi o takową wymianę niewiadomo. Płyty od miesiąca nie mam a nie mam innnej możliwości gotowania ale serwis i infolinia wiedzą rozumieją ale niec nie mogą bo dział reklamacji.............. a dział reklamacji to absolutny dział tajny i skontaktować sie  z nim można przez pocztę czyli czekaj na łaskę Wielkiego Brata Reklamacyjnego.

Już nigdy żadnego szajsunga nigdy tego ubezwłasnowolnienia przez tę firemkę. Uważajcie bo mają nas gdzieś.


ciąg dalszy moich perypetii czyli ostatni list do SP

Poproszę o informację odnośnie terminu wymiany płyty głównej. Jak Pan wie sprawa trwa od 12 listopada i nie widzę jej końca. Serwis wysłał  informację do Samsung Polska o konieczności  wymiany płyty i zapadła cisza. Tracę cierpliwość. Konkretnie kiedy będzie wymiana. Dodatkowo proszę o wystawienie zlecenia firmie serwisowej na podłączenie płyty, ja już raz za podłączenie zapłaciłem teraz to już należy do Samsung Polska.
 
Explorer
od 12 PAŹDZIERNIKA a nie listopada

Witaj @Ego,

Jeśli przekazane przeze mnie ostatnio ustalenia nie zostały wykonane postaram się pomóc. W celu przekazania dalszych ustaleń w Twojej sprawie zapraszam do wiadomości prywatnej.

Pozdrawiam,

Jeśli uważasz, że odpowiedzi w Twoim temacie były pomocne daj „lajka” i kliknij „zaakceptuj jako rozwiązanie” pod postem wybranego użytkownika. Daje to satysfakcję i motywację do pomocy innym w kolejnych postach 

Editor7.gifCzy wiesz już wszystko o nowym Note10 i Note10+?

Komputer, konsola do gier, kamera do epickich filmów i inteligentne pióro w jednym mobilnym urządzeniu!

GALAXY UNPACKED
Dołącz do dyskusji o Note10!

Highlighted
Explorer

 i ciąg dalszy mydlenia oczu przez SP


@Ego  napisał(a):

@Ego  napisał(a):

Niestety muszę potwierdzić jakość a najbardziej podejście do lienta.

 

Płyta grzewcza po 21 iesiącach użytkowania odmówiła posłuszeństwa niestety żeby było weselej to działała  na pół gwizdka czyli nie z mocą nominalną ale z połową (jeśli nie mniej) mocy grzewczej. Infolinia itd poinformowano mnie że serwis będzie dzwonił ale wstępnie umówiony zostaje na 16 x 2018. Czeałem grzecznie do ............25 X 2018 rou. Niestety nie dało sie jej naprawić gdyż serwis nie posiadał części do naprawy poza jednym modułem grzewczym pomimo informacji ze nie działa prawidłowo  na co najmniej dwóch polach (reszty nie sprawdzałem). Serwis poddał sie mówiąc ze wróci za 3 dni (czyli 19 X 2018) będzie z częściami i naprawi płytę. Spokojnie doczekałem do 8 XI 2018 i zadzwoniłem znowu na infolinię a tam zaskoczona Pani lub Pan poinformował mnie że będą interweniować w serwisie doczeałem do 12 XI 2018 i znowu infolinia i znowu jakaś nic nie znacząca "gadka". Serwis odezwał się 14 XI 2018 ze przyjedzie aby dokonać naprawy i .............. pomimo wymiany "wszystkiego dalej zagodowannie 2 litrów wody zajmuje 20 minut na polu o nominale 1800 W. Skontaktowałem sie z infolinia a tam oni wiedzą oni rozumieją oni chcą ale oni nic nie mogą. Poprosiłem wręcz zarządałem wymiany płyty na nową wolną od wad i tu schody się zaczynają. Rozpatruje to dział reklamacji na podstawie zgłoszenia przez serwis. Kiedy i czy serwis wystąpi o takową wymianę niewiadomo. Płyty od miesiąca nie mam a nie mam innnej możliwości gotowania ale serwis i infolinia wiedzą rozumieją ale niec nie mogą bo dział reklamacji.............. a dział reklamacji to absolutny dział tajny i skontaktować sie  z nim można przez pocztę czyli czekaj na łaskę Wielkiego Brata Reklamacyjnego.

Już nigdy żadnego szajsunga nigdy tego ubezwłasnowolnienia przez tę firemkę. Uważajcie bo mają nas gdzieś.


ciąg dalszy moich perypetii czyli ostatni list do SP

Poproszę o informację odnośnie terminu wymiany płyty głównej. Jak Pan wie sprawa trwa od 12 listopada i nie widzę jej końca. Serwis wysłał  informację do Samsung Polska o konieczności  wymiany płyty i zapadła cisza. Tracę cierpliwość. Konkretnie kiedy będzie wymiana. Dodatkowo proszę o wystawienie zlecenia firmie serwisowej na podłączenie płyty, ja już raz za podłączenie zapłaciłem teraz to już należy do Samsung Polska.
 



Numer zgłoszenia Email:
xxxxxxxxxx.

Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.

 

 

 

Szanowny Panie Grzegorzu,

 

Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

 

W nawiązaniu do Pana zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego urządzenia NZ84J9770EK/EO

Przepraszamy za wydłużający się czas oczekiwania.

Wyjaśniamy Pana sprawę z serwisem.

Gdy tylko otrzymamy dalsze wytyczne zostanie Pan niezwłocznie poinformowany.


Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.

 

 

Co tu wyjaśniać. Serwis stwierdził i poinformował mnie o tym  ze płyty nie da sie naprawić więc co jeszcze wyjaśniacie. Sprawa ciągnie się od 12 października czyli zaraz 2 miesiące a końca nie widać. Ja nie mam na czym gotować czy was to cokolwiek obchodzi? Konkretny termin wymiany, i montażu płyty w moim domu.

 

 

Edytowałem treść postu z uwagi na to, że zawierał dane, które nie powinny zostać upublicznione /DamianK

Explorer
Ja bym się nie łudził odpowiedzią typu postaram się wyjaśnić od Aleksandry.
U mnie też tak było, i skończyło się jak ?można się domyślić... !Proszę złożyć reklamacje. Tylko ja już ich złożyłem kilka i ciągle to samo.Nie standardowo używałem pralki czyli co? Nikt z super serwisu nie wyjaśnił mi na czym polega nie standardowe używanie pralki które powoduje że rdzewieje tylko z przodu jak u wielu innych klijentów. Więc proszę nie pieprzyć głupot że chcecie pomuc, wy poprostu macie klijentów gdzieś i tylko mydlicieie im oczy. Nigdy więcej badziewia z Samsunga.
Explorer

Ja bym zatrudnił należnego rzeczoznawce. W swojej sprawie już poinformowałem prawnika o konieczności dochodzenia zaduśćuczynienia od Samsung Polska. 

Legend

@EgoMoże poczytaj o gwarancja a rekojmia 





Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Założyłeś temat i Ci pomogłem ? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. Dla mnie to najlepsza motywacja




Explorer
To jest niedorzeczne żeby podejmować takie kroki z angażowaniem rzeczoznawców i prawników.Tym bardziej że u mnie w okolicy trudno będzie o rzeczoznawcę od tych spraw.Więc trzymam kciuki za powodzenie twojej sprawy
Explorer
niczego nowego się nie dowiedziałem,
SP wystawił GWARANCJE, starał sie naprawić i mu sie nie udało więc, teraz robi jakieś dziwne uniki INFORMUJĄ MNIE O WYMIANIE SPRZĘTU i cisza.
Autorzy z największą liczbą like