Support

Open search

dex werkt niet op 24inch samsung monitor

Highlighted
OPGELOST
Voyager

ik kan mijn dex hub op alle televisie schermen werkend krijgen maar op mijn 24inch samsung monitor niert. ik heb een hdmi naar dvi veroop o de monitor die goed werkt met mijn pc. bij aansluiten start dex geheel niet op. is hier een reden voor te bedenken? mist er een signaal vanuit de monitor?

Steff
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Voyager
een update:
net mijn hdmi vga audio converter binnen. en nunwerkt het perfect.hdmi audio naar de versterker vga op de 24inch monitor. ideaal geen bertraging.in audio alles werkt naar behoren. wel vreemd dat de hdmi dvi niet werkt met mijn dex hub maar wel via de vga adapter.
Steff
7 ANTWOORDEN 7
Superuser II
Superuser II
Misschien is de kabel niet zo goed meer?

"Connect the DeX Station to an external monitor using a HDMI cable. You can also connect an HDMI-DVI cable or HDMI-VGA cable to your DeX Station. However, those cables may cause Samsung DeX to function incorrectly."

https://developer.samsung.com/what-is-new/blog/Samsung-DeX-Know-More-about-DeX-Station
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Voyager

hallo. het is een nieuwe hama hdmi dvi converterkabel.  ik had nog een kabel die heb ik weggegeven daar zal ik eens naar vragen. nu heb ik een hdi vga converter besteld. benieuwd hoe dat werkt 

wel is het top dat het op de tv werkt maar de bedoeling is als vervanger van mijn pc gebruiken. 

wel een aanrader gelijk  dex max instaleren. software giganten springen niet om de apps aan te passen voor dex. bv kpn itv werkt super zelfs full screen. geen enkel probleem maar directe ondersteuning .. ook netflix hetzelfde verhaal. games blijft lastig ivm bediening. 

Steff
Voyager
nog een test kunnen uiTvoeren.
op mij. 930 samsung monitor werkt dex. ,wel slecht beeld ,maar werkt. met dezelfde kabel krijg ik op mij 2443 bw samsung geen beeld. ik kan de monitor ook niet van te voren vastzetten op digitale ingang. mischien zit het hem hier in.
Steff
Voyager
een update:
net mijn hdmi vga audio converter binnen. en nunwerkt het perfect.hdmi audio naar de versterker vga op de 24inch monitor. ideaal geen bertraging.in audio alles werkt naar behoren. wel vreemd dat de hdmi dvi niet werkt met mijn dex hub maar wel via de vga adapter.
Steff
Superuser II
Superuser II
Mooi dan lag het denk ik toch aan het kabeltje!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Voyager
zoals ik zei: het kabeltje werlt op een andere monitor dus de kabel is goed.
het werlt alleen op een vage manier niet op de 24" monitor
Steff
Voyager

laatste update. 

helaas een andere hdmi dvi kabel werkt ook niet. monitor handmatig op digitaal gezet en heeft ook geen effect. helaas herkend de dex de monitor niet via dvi maar gelukkig wel met een vga adapter.

Steff
Top Posters