Support

Open search

Toestel vastgelopen? Zo kun je hem resetten of opstarten in veilige modus!

First Poster
Super! Livesaver ;-)
BruceH Moderator
Moderator

En? @PatrickW

Ervaar je nog steeds issues na de reset?

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Ja het probleem deed zich nog steeds voor. Inmiddels opgehaald door Samsung service en verwacht hem zo alweer terug. Bedankt voor je interesse.

BruceH Moderator
Moderator

Okay, top. Ik hoor graag of het is opgelost met de reparatie!

---------
Signature-S10
First Poster

Geen problemen meer! Alles doet het weer als vanouds!

BruceH Moderator
Moderator

Dat is fijn om te lezen, @Miotka!

Mocht je nog vragen hebben, staat de Community voor je klaar. 

---------
Signature-S10
First Poster

Mijn S7 Edge telefoon (maart 2016) is zaterdag avond gewoon gebruikt. Daarna in oplader (zoals altijd). 's ochtends vroeg, geen alarm maar wisselt het scherm tussen een blauw scherm met android figuur en een zwart scherm met de tekst "no support single-sku; fail to mount/efs; failed to mount/ persdata; failed to mount cache; can't mount/ Cache/recovery. Opnieuw opstarten, Soft en hard reset werkt niet. Uitschakelen kan ook niet. Wat nu te doen? Bij voorbaat dank.

Nick Moderator
Moderator

Dit scherm betekent dat je een installatie start van een custom ROM. Kan het kloppen dat als je de uit/aan knop ingedrukt houdt dit scherm weer terugkomt? 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Beste Nick, Dank voor de reply. Ja dat klopt. Het toestel is inmiddels opgehaald door de ophaal- en reparatieservice van Samsung. Mijn kennis gaat niet verder dan de soft en hard reset die overigens beide niet werkten. 

Nick Moderator
Moderator

Het klinkt alsof de volume knop in dit geval 'vast' zit, daar zullen ze bij ons repaircenter wel achter komen. Laat even weten of het geslaagd is als je 'm terug hebt! 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters