Support

Open search

Sinds update S8 loopt toestel snel leeg

Highlighted
OPGELOST
First Poster

De laatste update van mijn s8 ben ik niet blij mee.

Mijn telefoon loopt snel leeg terwijl ik hem naar verhouding weinig gebruik. 

Weet iemand raad.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Apprentice
Het werkt. Toestel S8 nog een keer aan en uit. En nu weer functioneel. Bedankt voor je input
8 ANTWOORDEN 8
Superuser II
Superuser II

Hoi Willem,

Balen dat je batterij zo snel leegloopt! Als je batterij al wat leger is, kun je een overzicht krijgen van je batterijverbruik onder Instellingen >> Apparaatonderhoud >> Batterij >> Batterijverbruik.

Het zou wel eens aan Always On Display kunnen liggen. Kun je eens testen of je batterij ook zo snel leegloopt wanneer je deze functie tijdelijk uitschakelt?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice
Kan het zijn dat ik na de laatste update mijn bluetooth Thetering niet meer werkt? Ik gebruik die in de auto voor het binnenhalen van verkeersinformatie
Nick Moderator
Moderator

Je kunt in dit geval jouw netwerkinstellingen resetten via Algemeen Beheer > Resetten. Daarnaast even jouw apparaat uit het systeem halen in de auto, daarna kun je alles weer opnieuw verbinden.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice
Bedankt Nick, Ben ik dan wel al mijn Wifi verbindingen kwijt? Als het moet dan is het zo......maar liever niet. Groeten, Bert
Nick Moderator
Moderator

Yes, klopt. Zowel Bluetooth als WiFi. Je kunt 'm anders eerst even 'vergeten' in de Bluetooth instellingen.

---------
Signature-S10
Apprentice
Ik heb het inmiddels geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Nick Moderator
Moderator

Hmm, dat is minder .. Werkt jouw toestel verder wel met andere Bluetooth devices?

---------
Signature-S10
Apprentice
Het werkt. Toestel S8 nog een keer aan en uit. En nu weer functioneel. Bedankt voor je input
Top Posters