Support

Open search

Sim netwerk

BruceH Moderator
Moderator

We kunnen alsnog een unlock code aanvragen, zodat je het toestel in de toekomst kunt gebruiken in het buitenland. Hij zou normaal gesproken moeten vervallen zoals Kevin eerder aangaf, bij het servicepunt kunnen ze jammer genoeg een unlock code aanvragen.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Beste BruceH,  ik zou heel blij zijn met een unlockcode. Op welke manier moet het gebeuren? Bij voorbaat dank.

BruceH Moderator
Moderator

Kun je mij via een privebericht een kopie/foto van de aankoopbon sturen, met daarbij je adres- en contactgegevens en het serie+IMEInummer van de telefoon. Dan kan ik een verzoek indienen en doorzetten naar Korea, waarna de code na enkele weken binnenkomt.

---------
Signature-S10
Apprentice

Ja, ik probeer het zsm te versturen

First Poster

Om regio lock eraf te krijgen, gratis: bel een 0800 nummer (bv de belastingtelefoon), rek het 5 minuten en voila😂😂😂

First Poster
0800 nummer (bv belasting telefoon), 5 minuten rekken en voila 😂😂😂. Wel 0031 ervoor natuurlijk
First Poster

Goedendag,

Ik heb hetzelfde probleem.

Mijn Samsung Galaxy j3 geeft dezelfde melding met simkaarten van verschillende providers die in andere telefoons wel werken.

Gr 15503140283352818815254296907651.jpg

BruceH Moderator
Moderator

Ik heb jouw privébericht beantwoord! 

---------
Signature-S10
Apprentice

Hoi Atigano, mijn probleem was door behulp van BruceH opgelost dmv contact op te leggen met customer service van Samsung. Hij heeft de aanmelding gedaan, verder namen ze contact met mij op en binnen een week of twee had ik ontgrendelings code via e-mail gekregen. Het toestel doet het prima. Dankjewel BruceH!

Top Posters