Support

Open search

Privestand

Highlighted
OPGELOST
First Poster

ik ben mijn wachtwoord vergeten van privestand, hoe kan ik deze veranderen zonder dat mijn privebestanden kwijt raken.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Helping Hand
Hi Arianam,

Als je je wachtwoord van de privestand bent vergeten dan zit er helaas niks anders op dan het toestel te resetten. Het zou natuurlijk raar zijn als het meest beveiligde deel van je toestel te kraken is door een omweg.

Maak wel eerst een back up van de bestanden waar je nog wel bij kan.

---------
Never gonna give you up!
Mvg,
T.K.
7 ANTWOORDEN 7
Helping Hand
Hi Arianam,

Als je je wachtwoord van de privestand bent vergeten dan zit er helaas niks anders op dan het toestel te resetten. Het zou natuurlijk raar zijn als het meest beveiligde deel van je toestel te kraken is door een omweg.

Maak wel eerst een back up van de bestanden waar je nog wel bij kan.

---------
Never gonna give you up!
Mvg,
T.K.
First Poster

Wat een bullsh*t alles is te hacken dus één dom patroontje is ook wel te omzeilen.

Heb zelfde probleem, privé modus wachtwoord vergeten op S7 edge.

Er staan enorm belangrijke foto's in dus een reset is geen optie. Ga liever mijn hele leven lang raden dan dat ik een reset uitvoer.

Samsung heeft echt waar-de-loos geholpen tot nu toe. Een medewerker zonder verstand heeft mij uitgelegd hoe ik mijn vergrendelscherm wachtwoord verwijder via Find My Mobile.

Dus ik blijf raden, of vind een manier. Reset is geen optie.

Helping Hand
Wat ik niet snap is als er zulke belangrijke foto's op stonden waarom dan geen backup gemaakt, wachtwoord manager app geïnstalleerd of in ieder geval op een papiertje in de kluis?

Samsung is zeker niet verantwoordelijk om jouw toestel te hacken, daar kan je je niet op beroepen bij Service.

Mocht jij wel zo slim zijn om dat "dom patroontje" te omzeilen kan je er tot €200k mee verdienen: https://security.samsungmobile.com/rewardsProgram.smsb

Reken uit je winst!

---------
Never gonna give you up!
Mvg,
T.K.
First Poster

Maar wat nu als de pincode zeker weten juist is, en ineens niet meer geaccepteerd wordt? Kan dit met een software update te maken hebben?

BruceH Moderator
Moderator

Dan zou je in moeten loggen met je Samsung account, dan kun je hem resetten.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Maar als ik hem reset ben ik de bestanden in die map kwijt.. lijkt me toch niet echt een oplossing als ik de pincode 100% zeker weet maar deze na software update niet meer geaccepteerd wordt?

BruceH Moderator
Moderator

De bestanden die in de Veilige Map staan blijf je behouden na het resetten van het wachtwoord. 

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters