Support

Open search

Muziek pauzeert vanzelf

First Poster

Sinds een paar weken stopt mijn telefoon ineens met muziek afspelen in de auto (via Bluetooth, waarbij de telefoon ontgrendeld blijft). Als ik opnieuw op play druk, begint hij bij het begin van het nummer dat op dat moment bezig was, maar stopt er weer mee na een paar seconden. Zojuist thuis geprobeerd met zowel een Bluetooth speaker als via het geluid van de telefoon zelf, en dan treedt het probleem meteen op. Hier vergrendelt de telefoon wel. Als ik hem ontgrendeld hou speelt hij wel door. Als het display aanstaat op het moment dat hij stopt wordt een melding weergegeven: "Uw muziekcontroller heeft muziek nodig. Ontgrendel uw telefoon en speel muziek af om de controller weer te geven." En dat terwijl de controller gewoon in beeld staat.

Ik gebruik de standaard 'Play muziek' app en speel MP3's vanaf de interne opslag van de telefoon. 

Wat is hier aan de hand en vooral hoe los ik het op?

3 ANTWOORDEN 3
Tim Moderator
Moderator

@APM Erg apart! Je mag testen of de veilige modus een verschil maakt. Mocht dat niet werken, dan ga ik je aanraden om een back-up en reset te proberen. Het lijkt op een softwarefout welke hersteld moet worden.

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

@Tim: bedankt voor je adviezen en excuus voor mijn late reactie. Ik heb je adviezen nog niet toegepast, maar tijdens een langere rit afgelopen weekend bleef het probleem weg. Wellicht is het opgelost in een recente update van de app? Mocht het probleem zich weer voordoen, zal ik je adviezen in elk geval in gedachten houden.

Tim Moderator
Moderator

@APM Geen probleem, je kunt deze tips altijd meenemen! Fijn om te lezen dat het voor nu in elk geval opgelost is. 

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters