Support

Open search

Geen wifi bellen op s8

Superuser II
Superuser II
Wel vreemd als het toestel ook bij hun besteld is.. Mijn Note 8 werkt trouwens wel gewoon met wifi bellen en die is los gekocht. Ik hoop dat ze er snel uitkomen!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Hey Rohit,

Ik heb precies het zelfde probleem. Ik heb ook een S8 en los gekocht bij de Vodafone winkel en ik beschik ook niet over de optie bellen over wifi of VoLTE. Mij collega's die ook een s8 hebben kunnen dit al maanden. Ik ben naar Vodafone toe gegaan en ze kunnen me niet verder helpen. Ik heb de laatste software update en de beveiliging update van november. Kun je me helpen?

Nick Moderator
Moderator

Hi Appie. Hierbij kun je je denk ik aansluiten bij het laatste bericht van Niels. Deze bal ligt aan de kant van Vodafone.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ja dat begrijp ik, Maar als ik contact met Vodafone opneem weten ze nergens van af en kunnen ze me ook niet helpen en sturen ze me door naar Samsung.

Nick Moderator
Moderator

Dat ligt denk ik eerder aan de mederwerker zijn of haar kennis over het onderwerp. Zoals Niels al aangaf hebben ze het erkend, daar kunnen wij dus ook niets mee helaas. 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters