Support

Open search

Geen wifi bellen op s8

First Poster

Ik heb een S8 en zit bij Vodafone. Vorige week is er een software update geweest, maar ik heb nog niet de optie wifi bellen bij het telefoon icoontje onder instellingen?

14 ANTWOORDEN 14
Superuser II
Superuser II
Probeer even : instellingen > Algemeen Beheer > Resetten > Instellingen resetten en Netwerkinstellingen resetten.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Ik heb gedaan wat je zei maar helaas. Ik heb nog steeds niet de optie wifi bellen.

Superuser II
Superuser II
Waar heb je het toestel gekocht? Los of met een abbo?
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Ik heb de telefoon via mijn werk gekregen en is met abbo. Een collega van mij heeft dezelfde telefoon en heeft het wel?
Superuser II
Superuser II
Hebben jullie beide dezelfde softwareversies op de telefoon?
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster
Ja, heb ze even naast elkaar gelegd.
Superuser II
Superuser II
Heb je ook contact gehad met Vodafone? Bij sommige providers kunnen ze het namelijk ook per account aan/uit zetten.
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

Er is contact met de provider geweest, waar het op neer komt is, dat enkele toestellen in de serie Samsung Galaxy S8 voorzien zijn van een bepaald besturingssoftware, welke “bellen over wifi” niet ondersteunt. Onze automatisering en Vodafone gaan nu zoeken naar een oplossing. 

Nick Moderator
Moderator

Top! Fijn om te lezen en hopelijk kom Vodafone er snel uit. 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters