Support

Open search

Geen oplossing voor een fout van Samsung zelf.

First Poster

Ik maak aan het begin van de week een afspraak om gebruik te maken van jullie nieuwe actie: telefoon laten repareren met korting inclusief een gratis nieuwe batterij.

Er zijn nog vier tijden beschikbaar op de dag waarvoor ik koos. Ik koos dan ook voor de vroegste afspraak zodat jullie de hele dag hebben om mijn scherm te vervangen. (Dit duurt geen hele dag aangezien ik al meerdere schermen heb zien vervangen binnen 1,5 uur) Voor deze actie moet ik naar Amsterdam of Rotterdam want op een andere locatie geldt deze actie niet. Op de dag van de afspraak ben ik dan al 2 uur onderweg naar de bestemming in Rotterdam. Ik krijg ineens een mailtje dat mijn afspraak geannuleerd is. Ik bel dan ook direct met een van jullie medewerkers. Ik krijg te horen dat er een onderbezetting is. Waarop ik zeg dat dit niet mijn verantwoording is en ik al 2 uur onderweg ben. Ik vertel ook dat ik voor deze keuze heb gekozen omdat ik vanaf volgende week maandag een aantal weken in quarantaine in het ziekenhuis lig. En dat ik niet koos voor de ophaal service omdat ik mijn telefoon dan een aantal werkdagen kwijt ben en dat kan niet in mijn geval gezien ik bereikbaar moet zijn voor het ziekenhuis en ik geen vervangende telefoon heb. Ook heb ik haar aangegeven dat ik een schade vergoeding eis omdat ik wel een treinkaart heb gekocht om van de ene kant van het land naar de andere kant moet reizen om mijn telefoon te laten maken. Waarop ik als antwoord krijg dat dit niet mogelijk is en dat er ook niet voor uitstel gezorgd kan worden om later gebruik te maken van deze actie als ik uit het ziekenhuis ben. Ze zet me in de wacht en gooit vervolgens de haak erop waardoor ik terug moet bellen en het hele verhaal dan opnieuw moet uitleggen. Zij zegt mij precies hetzelfde. Waarop ik antwoord dat ik het telefoon nummer wel wil hebben van de service locatie in Rotterdam om het zelf maar op te lossen. Ik krijg als antwoord (hoe ongeloofwaardig het ook klinkt) dat er geen telefoonnummer is van deze locatie. Waarop ik zeg dat ik niet gek ben en niet geloof dat een telefoon winkel wat ook nog van Samsung zelf is geen telefoonnummer heeft. Ik verwacht dan ook dat jullie een fatsoenlijke oplossing creëren om deze actie eenmalig te verlengen zodat ik hier later gebruik van kan maken en dat ik de gemaakte kosten voor mijn treinkaart terug krijg want ik ben hier de gene die hier de dupe van is en niet de gene ben bij wie de fout ligt. Vind het heel vreemd dat een miljarden bedrijf over de hele wereld zoals Samsung dan ook niet een fatsoenlijke oplossing biedt op het moment dat het probleem zich voordoet. 

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II

Spijtig allemaal, maar je snapt volgens mij niet dat dit niet de schuld is van Samsung.. Je hebt zelf je toestel laten vallen, dan wil je hem laten maken maar je wilt hem niet opsturen terwijl je 2 uur (of verder) van een servicepunt af woont, daar kan Samsung ook vrij weinig aan doen vandaar dat ze de ophaal service hebben. Je hebt zelf geen vervangend toestel daar kan Samsung ook helemaal niks aan doen, en het kan dus helaas een keer voorkomen dat er idd een onderbezetting is misschien wel iemand ziek ofzo, wees blij dat je nog een mailtje hebt gekregen (wat natuurlijk dood normaal is). En er zijn idd winkels die geen telefoons hebben, iig niet voor de buitenwereld! Daar is namelijk de helpdesk voor.. Dat je in Amsterdam of Rotterdam moet zijn dat is helaas een van de voorwaarden en die kun je ook prima op de website vinden... Dat je maandag een aantal weken in het ziekenhuis ligt is natuurlijk niet fijn maar ook daar kan Samsung natuurlijk vrij weinig aan doen? Is het misschien een mogelijkheid dat iemand anders je telefoon brengt naar de servicepunt? Of dat je hem maandag laat ophalen thuis bij jou of familie/kennis. Als je in het ziekenhuis ligt lijkt mij het fijnste dat je even je rust neemt en hersteld ofzo. Dat zijn iig de mogelijkheden die je nog hebt om aan de actie mee te doen, denk er maar rustig over na maar ga niet zomaar dingen op internet zetten en de schuld bij Samsung leggen voor je persoonlijke problemen.

Ik wens je in ieder geval nog veel beterschap.

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters