Support

Open search

Galerij laadt heel slechy galaxy a7 2018

Highlighted
First Poster

Hoi, 

Ik heb een vraagje. Sinds een paar dagen doet mijn galerij erg raar. Eerst kon ik de foto's nog normaal openen maar als ik ging swipen werden de volgende foto's helemaal zwart. Als ik terug ging en se opnieuw opende deden ze het wel.

Nu, sinds vanmorgen als ik mn galerij open zie ik geen foto's meer. Alles is nu grijs. Hij laad met moeite 1 of 2 foto's, maar daar blijft het bij. Dit is niet in alle mappen zo. Bijvoorbeeld mn Whatsapp foto's doen het wel gewoon goed?

Kan iemand mij helpen?

5 ANTWOORDEN 5
Tim Moderator
Moderator

Hey Jaimie, dat is niet heel handig! Krijg je toevallig een bepaalde foutmelding te zien wanneer je de Galerij opent? Probeer even de cache te legen van de app, via Instellingen > Apps > Galerij. 

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

Hoi, 

Nee ik krijg geen foutmelding.

Na wat rust doen enkele mappen het nu wel goed, maar andere niet meer. Ik snap er niks meer van haha 

First Poster

Ik heb net de cache leeggemaakt. 

Dit heet het probleem nu eigenlijk weer erger gemaakt dan het was. Waar ik net zei dat sommige mappen weer normaal functioneren, gebeurt dit nu niet meer haha

Tim Moderator
Moderator

Jeetje, dat schiet niet op.. Je mag een screenshot maken van wat jij precies op het beeldscherm ziet. 

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Superuser II
Superuser II
Hoi Jaimie,

Zou je de SD kaart er eens uit kunnen halen (als je die hebt) Dan een aantal foto's maken en kijken of ze normaal via de galerij te bekijken zijn.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters