Support

Open search

Albums overzetten naar SD kaart A5

First Poster

Hoe zet ik mijn albums over naar mijn SD kaart? Ik krijg steeds de melding: Kan niet verplaatsen of album is niet gesynchroniseerd. Ik heb een Samsung A5

9 ANTWOORDEN 9
Nick Moderator
Moderator

Hi, goeie vraag! Waar staat het album opgeslagen (neem aan dat je een fotoalbum bedoelt ), kun je de SD kaart wel vinden als je via Instellingen naar opslag gaat en staat er verder al iets op de SD kaart?

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Hoi Nick,

De albums staan in de galerij. Sommige foto's kan ik probleemloos overzetten naar mijn SD kaart, maar sommige niet. Dan krijg ik dus die melding over synchroniseren. Vreemd dat het ene album dus wel gewoon kan worden verzet en het andere niet....

Nick Moderator
Moderator

Als je bij de gegevens van de foto's kijkt, van de foto's die wel en niet overgaan, verschilt de opslaglocatie van deze foto's dan?

---------
Signature-S10
First Poster
Nee, beide albums staan in de galerij en wil ik overzetten naar sd card.
Nick Moderator
Moderator

Kun je een screenshot sturen van een foto die wel gaat en een foto die niet gaat, graag van de gegevens van deze foto's. Dan kan ik alle details zien.

---------
Signature-S10
First Poster

Uhm, ik zie daar het nut niet zo van in..... Het zijn foto's gemaakt met dezelfde camera, mijn A5 dus, van  dezelfde dag, in dezelfde omstandigheden. Het is willekeurig, de foto's hebben exact dezelfde formaten, instellingen enz. Hij stopt met overzetten midden in een map, of na 30 foto's. Een andere map zet hij wel weer over. Ik vind het erg lang duren voor er een oplossing komt, terwijl mijn vraag niet zo moeilijk is.... Ik heb mij hier proberen te laten informeren omdat met Googlen ik geen oplossing vond, wel veel mensen met hetzelfde probleem. Blijkbaar is hier geen pasklaar antwoord op of oplossing voor. Bizar dat ik mijn dierbare foto's niet kan opslaan op een sd kaart. Ik wil ze veilig stellen EN ruimte vrij maken in het geheugen van mijn telefoon, wat me altijd prima lukte op al mijn vorige Samsungs. Vreemd dat het nu niet kan en dat er geen antwoord op mijn vraag komt.....

Nick Moderator
Moderator

Wat voor SD kaart heb je, welke klasse en hoe lang heb je de SD kaart al?

---------
Signature-S10
First Poster

Nick, het is een Samsung  sd kaart, gloednieuw. Ik snap niet zo goed waarom je deze vragen blijft stellen en geen antwoord geeft op mijn vraag. Waarom synchroniseren sommige foto's niet met Samsung cloud? Op dezelfde dag genomen, dezelfde telefoon camera, A5. Als je het zelf ook niet weet, zeg dat dan. In mijn omgeving hebben meerdere vriendinnen dit probleem. Heb je een oplossing? Dit duurt te lang met onnodige vragen. 

Nick Moderator
Moderator

Het issue is dat dit geen onnodige vragen zijn, maar vragen die mij een beeld geven. Daarnaast noem je nu de Samsung Cloud terwijl we het daar nog niets een over gehad hebben. Indien je niet wilt troubleshooten is dat geen probleem, dan adviseer ik je langs één van onze servicepunten te gaan.

---------
Signature-S10
Top Posters