Support

Open search

Galaxy A8 (2018) keeps crashing

Apprentice

Hello

My samsung galaxy a8 (2018) keeps crashing.

The phone itself isn't even a year old. I got it september after my previous phones stopped working.

The problem started with the messages app. The app keeps crashing, I can't send or receive or view a message. I have to use messenger to send messages otherwise I can't use it.

With that the phone itself starts up. Several times a week. It begins to be annoying because after 3 phones I thought I was done with all the problems.

The problems started after updates that I installed. I don't know which one because I downloaded  two in a row. The updates were downloaded in december.

I hope you can help me fix the problems because I'm not really looking forward to buying a new phone again.

Kind regards 

Kim

1 REPLY 1
Apprentice

For the dutch people/ Voor de nederlandse mensen onder ons:

Hallo

Mijn samsung galaxy a8 (2018) start opnieuw op/ crasht.

De smartphone is nog geen jaar oud. Ik heb het vorig jaar (2018) in september gekocht nadat mijn vorige telefoon ook problemen kreeg.

Het probleem begon met de berichten app. Deze app crasht continu. Ik krijg hier soms meerdere meldingen per dag van dat de app gestopt is. Ik kan geen berichten ontvangen, versturen of bekijken. Ik was genoodzaakt om de messenger app te gebruiken  om mijn sms te lezen, versturen...

De telefoon start uitzichzelf een aantal keer in een week opnieuw op. Dit kan ook iedere dag zijn, hier heb ik nog geen duidelijk beeld over. Het begint heel irritant te worden want ik dacht na drie kapotte telefoons er wel mee klaar te zijn.

De problemen zijn gestart nadat ik de laatste updates heb geïnstalleerd. Ik weet niet welke update want ik heb er twee achter elkaar geïnstaleerd. De updates zijn gedownload in december.

Hopelijk kan iemand mijn helpen om de problemen op te lossen, ik zie het niet zo zitten om weeral een nieuwe telefoon te kopen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten

Kim

Top Liked Authors