Soporte

Open search

Samsung pay y galaxy watch

Highlighted
Explorer

Hello! mine was also made in Vietnam. I am chatting with support at the moment and they are not very helpful! Dropped me 2 times already. 

Observer

Ayer contacté con el soporte de samsung y me comentaron que en mi S3 Gear no está disponible el pago movil porque es de importación... Es decir, está comprado en España pero al parecer el firware es de Rumania y por motivos de seguridad no está disponible la opción.

¡¡ OJO !! cuando se compra un smartwatch en España hay que tener muy encuenta que el firware que traiga sea el correspondiente a España... De otra manera olvidate, al menos de momento, pues no dan solución ni alternativa a la vista.

Explorer

Hi guys, there's a workaround for this issue with Samsung Pay not in S3 and Galaxy watch from the interwebs:

https://www.reddit.com/r/GalaxyWatch/comments/9nw6s0/tip_changing_region_to_allow_samsung_pay_access...

Observer

Direct Download Android Samsung Pay APK Version 3.7.61 Shopping just got easier,

Direct Download Android Samsung Pay mini APK version 3.2.17 (com.samsung.android.spaymini) developed by File size 19.23 MB

Autores con más likes dados