Support

Open search

hoj ik ben peter met onderwerp liefde

New Member

het onder werp liefde,

ik ben een aardige jongen die liefde zoekt via www.biseksueel.blogspot.com

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II

Hoi Peter,

Ik wens je daar alle geluk bij, maar ik weet nou niet of dit de geschikte plaats is om de ware te vinden. Tenzij je een heel bijzondere relatie met electronica hebt, dan vind je misschien de net aangekondigde Tab S6 wel heel aantrekkelijk

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Superuser II
Superuser II
Peter heb je gegevens doorgestuurd naar de buurman!! Hopelijk vind je je liefde!!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Superuser I
Superuser I

@KevinW  schreef:

Hoi Peter,

Ik wens je daar alle geluk bij, maar ik weet nou niet of dit de geschikte plaats is om de ware te vinden. Tenzij je een heel bijzondere relatie met electronica hebt, dan vind je misschien de net aangekondigde Tab S6 wel heel aantrekkelijk

*hides behind a corner*

Pssssh, als ik heel eerlijk ben slaap ik met mijn S9+ en Galaxy Watch. Maar ik kan er altijd een triotje van maken  Alleen niet meer met m'n Tab S2, die is inmiddels doodgeknuffeld  

#ShareTheLove

Superuser II
Superuser II

Dan heb ik goed nieuws Sjors! Als je tijdens de pre-orderperiode je oude vlam inruilt voor dit topmodel, krijg je ook nog eens €100 extra inruilwaarde! 

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Superuser I
Superuser I

@KevinW  schreef:

Dan heb ik goed nieuws Sjors! Als je tijdens de pre-orderperiode je oude vlam inruilt voor dit topmodel, krijg je ook nog eens €100 extra inruilwaarde! 

Afscheid nemen van mijn oude vlam zal mij echter zwaar vallen na alle avonturen die we hebben mee gemaakt. Echter wanneer de oude versleten is zal de keuze gemaakt moeten worden en die €100,- extra inruilwaarde maakt een nieuwe vlam wek zeer aantrekkelijk. 

Het feit dat ik de nieuwe vlam daarnaast ook nog eens kan aftrekken van de belasting maakt het al helemaal een mooie deal. Die Tab S6 is zo wel heel erg verleidelijk. 

Top Posters