Support

Open search

afhandeling retour - ombudsdienst

First Poster

Iemand ervaring met een ombudsdienst aangaande een webshop order ?
We zitten met een probleem dat niet opgelost geraakt, 
een korte schets van het probleem

Op 25/7 tablet A besteld via de webshop 
Deze blijkt defect op 1/8 telefonisch een omruiling aangevraagd
de dame van de klantendienst maakt eveneens al een nieuw order aan om de omruiling te versnellen  tot hier loopt het vlot
op 13/8 arriveerd de defecte Tablet bij Samsung
na verschillende telefoontjes en chats blijkt er iets misgelopen in de logistic en bij de opmaak van het order voor het product te vervangen. deze bleken niet overeen te komen. 
na overleg met de klantendienst werd het volgende overeengekomen:
 een nieuwe Tablet bestellen in de webshop (deze heb ik reeds ontvangen), de omruiling zou worden geannuleerd en het bedrag van de laatste bestelling zou dan onmiddelijk terug betaald worden na aflevering.
Tot op heden is er geen bericht van annulatie en evenmin een terugbetaling (na een telefoontje van 30min werd er beloofd dat het dossier ten laatste op 26/8 zou afgerond zijn). Maar helaas na weer wat telefoontjes en chats gebeurd er niets. 
Dus zie ik maar een oplossing en dat is de ombudsdienst inschakelen, echter ik kom er enkele tegen, iemand enige ervaring met welke de beste afhandeling geeft? Of suggestie voor eeen andere oplossing?

2 ANTWOORDEN 2
BruceH Moderator
Moderator

Goedemiddag @DavyS,

Goed dat je het aankaart. Kun je mij het ordernummer doorgeven? Dan kijk ik het voor je na!

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Bruce
bedankt voor uw reactie,
hierbij de orders
de order van de retour is BE537874638
de andere orders BE134357071(niet ontvangen vervangend product)
en BE057875497 (deze die dient terugbetaald te worden)

Top Posters