Support

Open search

Zo veel mensen, zo veel smaken. Maar wat is nou jouw ideale smartphone?

Superuser II
Superuser II
Ze zijn bezig met een nieuw soort accu, veiliger/kleiner/sneller op te laden/meer capaciteit. Hopelijk in 2018 in de nieuwe telefoons!!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Superuser II
Superuser II
We hebben hier op kantoor een server aanstaan met 100x meer rekenkracht dan een S5 weet je wat dat oplevert? Nog geeneens 10 cent per maand ofzo hahahahaha. Kosten voor energie etc zijn hoger dan uiteindelijk winst haha..
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
The Suggester
The Suggester

Geen lithium-ion meer?

Superuser I
Superuser I
Naja, beetje plug en play als readyboost maar het moet natuurlijk wel goed werken (en het zou fijn zijn om dat van de CPU/RAM van de smartphone gebruik te kunnen maken, desnoods via een PCI slots van de PC). Mogelijk kan dit de waarde van het toestel in de lange termijn hoger houden (Mits goed uitgevoerd).

Een carbon copy daarintegen van readyboost is meh.
Apprentice

Hi, Op dit forum ben ik op zoek naar een oplossing betreft S8+ edge video recording met het file format Android .MP4, welke helaas in een Windows7 ultimate pc environment player/coverting en video editing problemen geeft. ERROR code: "application fault".

Video editing met, in mijn geval, Wondershare (WS) Filmora, WS-player, VLC en windows player, Windows movimaker, WS video converter, gaat 100% goed als ik Canon camera recorded videos verwerk tot home videos.

Video opgenomen met de S8+ willen gewoon NIET lekker spelen/editen/converten op een W7 64bit PC.  Vraag: wat is de oplossing? En ik kan er NIETS over vinden op het gehele internet en Samsung support zelf blijft ook in gebreke.  Het converten van een S8+ .MP4 file is niet 'losless'en bij afspelen van bvb een converted naar .mov of .MKV format is het resultaat slecht te noemen.  Graag uw mogelijke oplossing. ;^)) Zer07

Apprentice

Mijn ideale smartphone heeft minimaal een 6 inch scherm, minimaal 4000MaH batterij, NFC en 6Gb werkgeheugen en wireless charging. Dat is ideaal...

" Rare jongens die romeinen..."
Apprentice
Klinkt als de Blackberry Priv...
" Rare jongens die romeinen..."
Navigator

Mijn ideale smartphone zou zijn;

- Met een goede camera, eentje waarmee je prachtige foto's en video's kunt maken

- Goede voorcamera om leuke, mooie selfies mee te kunnen maken

- Eentje met standaard creatieve programma's zoals o.a een foto en video bewerker, note met paint programma e.z.v.

- Genoeg opties en instellingen waarmee je het toestel kunt instellen zoals jij dat wil

- Een met genoeg aan geheugen en snel is met laden, downloaden e.z.v.

- Het liefste eentje die niet zoveel problemen heeft en of geeft

- Makkelijk een simkaartje en of SD-kaartje kunnen plaatsen 

- De grootte heeft zoals ongeveer de Note met als kleur het liefste een roze

- Met een touch-pen die je in het toestel kan schuiven om op te bergen

Kan de lijst nog veeeel langer maken, maar zo zou mijn ideale smartphone er ongeveer uit zien! 😊

M.
Superuser II
Superuser II

@Marliss

Is de Note 8 niks voor jou dan? Deze telefoon heeft al jou wensen in zich! Behalve denk ik de roze haha! Die kan je met een hoesje vast wel roze maken Heb hem nu een half jaar bijna en hij is echt geweldig!

http://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-note8/shop/

---------
Samsung Galaxy S10+

Navigator

Alsof door jou mijn gedachten worden gelezen haha.. 

Een Note 8 zou ik echt enorm graag willen en is ook een grote wens van mij op dit moment! 😍

Als het kon had ik er ook echt allang eentje gehad! Ben graag creatief bezig, een van m'n hobby's zijn fotografie en tekenen dus het zou inderdaad een perfect toestel voor me zijn! 

Maar helaas.. 😔

M.
Top Posters