Support

Open search

Zo veel mensen, zo veel smaken. Maar wat is nou jouw ideale smartphone?

Superuser I
Superuser I

Ah! Nokia, geweldig bedrijf was dat destijds, helaas bestaat het oude Nokia niet meer. Snake was ook een echte klasieker! 

De accuduur is inderdaad wel een dingetje "vroeger" ging het zo een week mee, maarja met de eisen van vandaag de dag gaat dat wat lastig. :smileywink:

Explorer
Ik ben heel tevreden met mijn S8 plus.
Wat ik als standaard op alle mobiele telefoons zou willen verplichten is dat wanneer je boven een zeg 25 km/H komt er apps geen notificatie van berichten worden doorgegeven.
Zit af en toe op de weg mij echt te irriteren dat er met de mobiel word geappt of anders. Mensen letten niet meer op het verkeer om zich heen.

Groet Max
Superuser II
Superuser II

Is er al MaxS8Plus!

http://www.samsung.com/nl/stuurvastsmartphonelos/

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer
Ja die ken ik al van Samsung app 'Car mode'
Dat bedoel ik niet, wil dat het ingebouwd word.
Telefoon gesprekken tijdens rijden harder dan 25km/H alleen via Bleutooth mogelijk.
Dus geluiden uit en geen meldingen van binnenkomende berichten. Of berichten zelfs blokkeren. Is technisch niet eens zo gek om dit probleem op te lossen.
Het moet gewoon verplicht worden.
Community Manager

En wat als je slechts een passagier bent of bijvoorbeeld in een bus zit?  

---------
Signature-Note10
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden
Apprentice

Explorer
Dat is een goed punt idd. niet zo snel aan gedacht. Tja dan moet je het weer laten afhangen van de mens zelf of die dat gaat in schakelen. Hmmmm. Dat gaat em niet worden helaas.
Dan moeten de providers meewerken met het verstrekken van laatste mobiele activiteit bij bv. een ongeluk.
Heel lastig verhaal allemaal.
Nog meer beroep doen op verantwoordelijkheid van een chauffeur idd.
Misschien dat Samsung er meer op kan wijzen dat de app 'Car mode ' bestaat idd en het nut er van.
Ik heb hem een tijdje gebruikt, maar er komen van die vreemde meldingen. Die verstuurd de app naar een afzender als je in de auto zit.
Explorer
Ik merk op dat ik dit begin topic een beetje zit te verstoren van het onderwerp.
Misschien deze discussie verplaatsten?
Community Manager

Haha welnee Je hebt het nog steeds over een functie die jouw smartphone ideaal zou maken. Daarnaast is brainstormen over dit soort dingen juist leuk en is @SjorsK waarschijnlijk voorstander van creatieve impulsen  

---------
Signature-Note10
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden
Superuser I
Superuser I

Zo'n car mode app is ideaal! Ik was blij om te horen dat Samsung deze had uitgebracht Maar ik wil een stap verder gaan dan het verbieden van smartphones in de auto, ik zou graag zien dat mensen in de auto verboden worden en robots de taken in het verkeer overnemen (Wanneer ze beter zijn dan mensen ). Dat gaat veel levens rennen.  

(Trouwens, derailen met dit topic is prima hoor! Het is juist het idee om creativiteit te promoten!)

Top Posters