Support

Open search

Welke Samsung producten hebben jullie thuis?

Superuser I
Superuser I

Hey Bruce,

Het is een top apparaat, ik ben iemand die graag nadelen zoekt op producten maar als ik eerlijk ben kan ik ze amper vinden (Tja, behalve de prijs dan maar je betaald ook een meerprijs voor kwaliteit ).

Hoe ik 't apparaat heb gekregen is een grappig verhaal - Ik had namelijk een andere smartphone waar ik op ging liggen en daarvan zij het scherm krak - Vervolgens heb ik wat ruzie gehad met de webshop gezien ze zeiden dat 't stuiterschade was. Daar was ik het niet echt mee eens.

Gezien ik stiekem het opgegeven had (Maar daar konden ze natuurlijk niks van weten gezien ik bewust niet opgeef tenzij ik denk dat men m'n incident redelijk behandeld :smileywink: ). Naja! Ik had inmiddels maar de S7 gekocht gezien ik het "echt" goed wou doen deze keer en ook een beetje een toekomstbestemdig apparaat wou hebben (Die niet binnen twee jaar kaduuk is en nog een beetje mee kan gaan). Het is trouwens m'n tweede android model na heel wat windows phones.

Daarnaast ben ik niet zo'n fruit-met-een-hap fan gezien ik daarmee allemaal vage problemen tegen kom op 't werk (Het raarste is dat er spontaan uitnodigingen werden verstuurd vanaf fruit-met-een-hap producten :') ). Naja! Zo leer je 't wel af.

Wat ik ook erg fijn vindt aan de S7 is een stukje openheid, ik heb een eigen launcher er overheen gemikt (De NOVA) launcher). Niet omdat de andere slecht is maar omdat dit beter bij m'n eisen past.

Eigenlijk is de S7 een fusie tussen het beste van Windows Phone (Wat een aflopende zaak is wat ik alleen nog kan aanraden voor zakelijk gebruik) en android (The best of both worlds).

(Trouwens, dat garantiegevalletje is uiteindelijk goed uitgepakt. Het koste me wel een tientje om een simpele pagina met pasopvoor<bedrijfnaam>.nl in de lucht te krijgen maar dan nemen ze je eindelijk serieus :p m'n moeder was erg blij met die andere telefoon die ik al afgeschreven had :p  ).

BruceH Moderator
Moderator

Kan ik me helemaal in vinden @SjorsK!

Ik heb zelf de S7 Edge sinds de release, en nog steeds erg te spreken over het toestel. Hiervoor had ik de S6 Edge, en het feit dat de S7 de IP68 certificering heeft en optie voor SD kaart heeft mij toch de overstap doen maken. 

Zelf ben ik niet zo'n fan van launchers of thema's, maar ben wel benieuwd naar de NOVA launcher waar je het over hebt. Vertel?! 😁

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Superuser I
Superuser I

De S6 is ook echt een top ding hoor! Maar de waterbestemdigheid van de s7 is zeker een groot voordeel. 😀

Hier trouwens wat screenshots van mijn setup.

Screenshot_20170524-110620.png

Screenshot_20170524-110911.png

Verder heb ik een zwart thema gezien de pixels dan uit staan (bespaart stroom). De nova langer maakt het voor mij makkelijk gezien het stappen verwijderd en heel vloeiend werkt. Het is erg naar je wens aan te pakken maar het werkt in het dagelijks gebruik super simpel 😀

Dat gezegd te hebben. De Samsung launcher is zeker niet verkeerd maar dit past simpelweg beter in mijn workflow 

Superuser II
Superuser II
Ik gebruik sinds kort de S8 launcher op de S7. Werkt perfect en ziet er nice uit!!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Wasmachine
Tablet
Apprentice

Ik heb er niet zoveel ...

Samsung Galaxy S6 (mijn oude 'Nederlandse' telefoon, nu mijn nieuwe 'Duitse' prepaid)

Samsung Galaxy S8 (mijn nieuwe 'Nederlandse' telefoon)

En vanaf morgen (als de post op tijd komt): de Gear VR!

Apprentice

- Sinds vandaag een Galaxy S8 :smileyvery-happy:

- UE55HU7500 UHD tv

- Soundbar

- HD recorder

- Magnetron

- Koelkast

- Stofzuiger

- Wasmachine

- Tablet

- Externe harde schijf

BruceH Moderator
Moderator

Nice @Dumbell!

En gefeliciteerd met je nieuwe S8. Hoe bevalt 'ie?

---------
Signature-Note10
Apprentice

@BruceH

Hij bevalt prima, maar de vingerafdrukscanner is wel ff wennen hoor.

Nu nog wel snel een hoesje halen, voordat ik hem laat vallen en mijn scherm kapot is (R.i.p. S7 Edge) :smileysad:

BruceH Moderator
Moderator

Goed om te lezen, @Dumbell!

We hebben er een aantal, dus dat moet wel goed komen. In ieder geval heel veel plezier ermee. 😁👍

---------
Signature-Note10
Top Posters