Support

Open search

Website Samsung

First Poster
Ja dat deed ik al. Zowel op mobiel als op de laptop geprobeerd. Inmiddels bestaat dit probleem dus al minstens een week en is het nog niet opgelost. Jammer dat het bij Samsung zo lang moet duren.
Superuser II
Superuser II

Serve, ik heb het net wederom getest, als ik Vuurplaat intyp en klik op zoek dan komt hij gewoon met een locatie en servicepunten die ik kan kiezen! Geprobeerd op een PC met Google Chrome.

d.JPG

Oh ik zie trouwens dat Vuurplaat de locatie was van de topic starter. Op welke plek zoek jij? Want niet alle steden hebben een servicepunt. Probeer anders de straal te vergrootten 

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Ja, hier werkt het nu ook in Chrome. Nounou, dat heeft wat tijd gekost maar dan heb je ook iets. Iedereen bedankt voor het meedenken.

Superuser II
Superuser II
Het heeft altijd gewerkt Serve, al moet ik toegeven dat de foutmeldingen en Developers melding niet erg professioneel zijn inderdaad! Je feedback word in ieder geval doorgegeven! Succes met je toestel.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Als het altijd gewerkt heeft dan is het vreemd dat 2 verschillende helpdesk- medewerkers mij verteld hebben dat het niet werkt. In  dat geval is het jammer dat ik achteraf mijn beoordeling van de medewerkers niet kan aanpassen.

Apprentice

Topic starter hier.

Raar en interessant dat Serve als First Poster aangemerkt wordt?

'Develloping purposes' was idd erg slecht voor een miljardenbedrijf. Ik, als hobby-develloper, heb dat beter voor elkaar als ik de Maps-API inschakel. Gelukkig is het nu verholpen.

Nu krijg ik een pop-up 'Wil je je menig geven over deze site?'. Ik: 'Ja graag (maar dat raadde je al ) als ik klaar ben'. 

Wordt meteen doorgezet naar de vragenlijst: wat was het doel van uw bezoek aan Samsung Community?

Screentje hieronder: ook geen grafische hoofdprijs. 

Ik vind Samsung een heel fijn merk, prachtige telefoons die het goed doen op top besturings-systemen, maar dit soort zaken blijf ik ondermaats vinden voor een multinational, zéker in deze tak van sport. 

screenshot-eu.community.samsung.com-2018.11.06-23-26-08.png

Navigator
Hoi,
Andere developer hier.
De Samsung site zit inderdaad knullig in elkaar. Vooral als je veel de samsung sites browsed krijg je last van bread crumbs die alleen maar groter wordt waardoor het totaal aan cookies groter wordt dan de toegestane 8kB. Per onderdeel van Samsung gaat dat dan net wel en net niet goed, want sommige cookies worden op .samsung.com gezet, en sommige op subdomeinen.
Wat voorlopig helpt is om ff alle cookies te clearen die gebruikt worden. Het makkelijkste is om je cookiemanager te gebruiken en alle cookies op elk samsung domein te deleten. Vooral die van samsung.com zelf.
Programmeren is een kunst blijkbaar, want de Rabobank heeft exact hetzelfde als je sepa batches aan het intikken bent. Midden tijdens het intikken begint hun F5 errors te serveren, puur omdat ze de size van hun eigen cookies niet aan kunnen. En wederom breadcrumbs.
Ik ga er van uit dat bij jou exact hetzelfde gebeurt.
Voor de "het werkt bij mij wel", das het euvel met dit soort bugs. En nee, cookies clearen of pc herstarten is geen oplossing, maar een work around. Beter programmeren wel.
Helaas kunnen jullie daar niet bij helpen :-(.
Top Posters