Support

Open search

Website Samsung

Apprentice

Wat een dramatisch slechte website heeft dit miljardenbedrijf. 

Links vormen kringetjes terug naar waar je begon, op mijn S8 komt de cookie melding héél slecht in beeld, phone onthoudt de cookie settings vervolgens niet.

Wil een afspraak maken in service center, staat er een developers versie van Maps op, waardoor je geen locatie kunt selecteren en is alles voor niks geweest. Grmbl Screenshot_20180920-230030_Chrome.jpg

16 ANTWOORDEN 16
Superuser II
Superuser II
Dan bel je ze op en maak je zo een afspraak
Of je doet het op een laptop/PC.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Ben maar gewoon langsgegaan in R'knor en verder prima geholpen. 

Bellen ging ook niet (weet niet meer precies waar dat op spaak liep) , en via mijn ChromeBook lukte het ook niet. Vreemd genoeg was in de store wel een kaart te zien op de website, hoewel in de dev-mode.  

Uiteindelijk kon een afspraak niet meer gemaakt worden, want alles vol, dus mijn S8ergelaten voor repa. 

Navigator
Heb nergens last van en heb zelf ook een S8
M.
First Poster

Ja echt schandalig! Aanmelden van een reparatie via de website kan niet. Het probleem is bekend bij samsung,  ik heb er inmiddels al 2x contact over gehad met de klantenservice. Of dit opgelost gaat worden en op welke termijn is volstrekt onduidelijk. Dat kan toch niet voor een bedrijf als Samsung!

Superuser II
Superuser II
2 weken geleden anders gewoon nog een reparatie ingepland via de website..
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Maar nu werkt het al dagenlang niet meer.
Black Belt 

Toch lijkt niet iedereen er last van te hebben. Heb je het toevallig ook in verschillende browsers geprobeerd?

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

Ik heb Chrome, Internet Explorer en Edge geprobeerd,  bij geen van allen is het gelukt.  Weet je zeker dat op dit moment niet iedereen er last van heeft? Bij mijn contact met de klantenservice van 3 dagen geleden en van vandaag is beide keren bevestigd dat het niet werkt. Ook de medewerker die ik aan de lijn had had dit probleem met inloggen op de bedrijfscomputer.

Black Belt 

Dan zal ik daar aan mijn kant ook nog melding van maken, maar het was hier niet algemeen bekend. Ben je in de tussentijd ook in de gelegenheid om het op een PC te proberen? Of deed je dit al?

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Top Posters