Support

Open search

Wat doen jullie in het dagelijks leven?

Superuser II
Superuser II

Ik ben Systeembeheerder, ons bedrijf beheert ongeveer 40 basisscholen in de omgeving Eindhoven en daarnaast ongeveer 50 mkb bedrijven. 

Daarnaast hou ik van technologie en films, heb een Pathé abbonement dus ben er wekelijks te vinden haha! Heb een knap zoontje van 5 en een mooie en lieve vrouw 😍 

En in mijn vrije tijd probeer ik zoveel mogelijk mensen hier op de community te helpen!

Ben benieuwd naar jullie antwoorden! 

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
2 ANTWOORDEN 2
Superuser I
Superuser I
Nou, ik ben systeembeheerder/Field Tech/Telefonie Beheerder bij een hogeschool in Groningen Qua liefdesleven ben ik een ramp (Viva la Single) en ik hou zo nu en dan van een Filmpje en natuurlijk games (Switch + PC).

Daarnaast zit ik ook een beetje rond te browsen op forums van KPN en Samsung.
Navigator
Door persoonlijke omstandigheden ben ik op moment werkloos, mijn verloofde heeft (na lang thuis te hebben gezeten) gelukkig wel weer werk sinds ergens eind vorig jaar!

Mijn dagelijkse bezigheden zijn eigenlijk niet echt speciaal.. Als mijn verloofde is werken dan ben ik vooral bezig met het huishouden, naar de winkel (Appie) om wat kleine boodschappen te halen en verders geef ik mijn aandacht graag aan onze zes katjes! (:
M.
Top Posters