Podpora

Open search

Spekulace - bude takto vypadat Galaxy S10+?

Superuser I
Superuser I

Pomalu se bude blížit termín představení nových Galaxy S10 a tak si pojďme trochu zaspekulovat . Dnes jsem objevil tyto fotografie, kde je "údajná" podoba modelů Galaxy S10 ve třech verzích. Galaxy S10+ by měla mít podle těchto fotografií dokonce hned 6 fotoaparátů (2 vpředu a 4 vzadu).

a1.JPGa2.JPGa3.JPGa4.JPG

Co si o tom myslíte, je to reálné? A co by se Vám na nových S10 líbilo a chtěli byste tam mít 

17 ODPOVĚDI/ODPOVĚDÍ
Superuser I
Superuser I

Hodnotit design je vždy hodně subjektivní.  Mně osobně je třeba jedno, jak telefon vypadá,  najdu si na něm vždy to lepší.  Na snímcích se mi líbí rozložení čoček,  obdobně jako na Note 9, ale na fotce s červeným pozadím mi přijde ten výřez v displeji nesnesitelně rušivý.  Nejvíc bych uvítal skvěle fungující čtečku otisků v displeji na kterou čekám už  třetím rokem  

Superuser I
Superuser I

jj, na čtečku v displeji také čekám. Jinak pokud by to byla pravda, tak je škoda, že všechny ty fotoaparáty nemá i klasická S10 ale jen větší S10+. Plus verze mi totiž příjde už moc velká... 

Superuser I
Superuser I

A ještě jsem zapomněl napsat, že bych chtěl foťák umístěný nějak ve středu telefonu, ne v rozích a také,  aby co nejméně vyčníval. Zatím to tedy vypadá nadějně. 

Superuser I
Superuser I

Dle vyjádření Evana Blasse, který fotografii zveřejnil, by toto měla být uniklá fotografie připravovaného Samsungu Galaxy S10. Tak uvidíme 

Capture EB.JPG

Superuser I
Superuser I

Už se nemůžu dočkat až bude celá nová série představena a taky se těším i na ostatní nižší řady, podle všech možných spekulací se máme na co těšit a to je dobře!

Superuser I
Superuser I

Takže zapište si do kalendářů datum 20. února, to je naplánováno představení S10 v San Franciscu

Highlighted
Superuser I
Superuser I