Support

Open search

Opschoning telefoon

Apprentice

Hi samsung, 

Mijn samsung s9 begon ineens uit zichzelf al mijn apps en 163duizend whatsapp berichten op te schonen, ook mijn agenda punten, fotos, en notities. 

Dit is niet erg, maar hierdoor heb ik wel een afspraak gemist met een model! Ja je leest het goed, een afspraak met een model! 

Ik baal zo! Help A.u.b!

Mvg, 

Max

5 ANTWOORDEN 5
Superuser I
Superuser I

Ough, het zou je maar overkomen :(

Heb je eventueel een verkeerde app geinstalleerd en rechten gegeven om dit te doen? (Tijdens het installeren van apps worden namelijk rechten toegekend en deze staan op de store page). Het lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk dat het toestel zoiets uit zichzelf doet, dan moet er wel een verkeerde app geinstalleerd zijn (Deze kunnen trouwens ook actief worden na een bepaalde timer ^^' ).

Bekijk voor de zekerheid ook nog even je webmail, mogelijk staat de afspraak daar nog of in deleted items en kan je data daar herstellen.

Je kan 2 dingen proberen:
1: Een reboot uitvoeren en hopen dat 't goed komt.
2: Een factory reset uitvoeren (Dan weet je zeker dat de verkeerde app weg is).

(Ik zou 't in volgorde doen)

Je kan ook handmatig die app opzoeken maar dan ben je vast een tijdje bezig.

Apprentice

Bedankt voor je snelle reactie!

mijn samsung deed een update, en daarna was alles opgeschoont! Maar dat is geen probleem, het ergste vind ik mijn date... daar moet ik het mee goed maken! Help aub! Wat moet ik doen? 

Mvg, 

Max

NadiaS Moderator
Moderator

Een bosje bloemen doet vaak al heel veel 💐 

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
Apprentice

Hahaha dankjewel! 

NadiaS Moderator
Moderator

Succes 😁

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
Top Posters