Support

Open search

Klopt Dit?

First Poster

Raar maar is het waar? Samsung?Centraal Beheer.PNG

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
Wat is er raar aan? Centraal Beheer heeft zijn eigen reparatie zaakje?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Samsung zelf bied 3 maanden garantie en een derde partij biedt 12 maanden garantie op het zelfde reparatie. Dat is toch heel raar ,vind ik.

Superuser II
Superuser II
Niet echt, is een kwestie van keuzes maken. De merken maken altijd gebruik van originele schermen waardoor er vaak genoeg is aan 3 maanden garantie want ze werken ook langer.. De andere bedrijven gebruiken 9/10 x een nep merk.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Mischien weet je dit nog niet maar samsung heeft geen nep scherm na galaxy s5 vanaf s6 zijn er alleen origineel schermen. Heel vreemd alsnog. Samsung Service Pack is wat samsung verkoopt ook aan derde partijen 

Nick Moderator
Moderator

Zover ik kan zien zijn zij geen officiële reparatieservice, dus je verliest alle fabrieksgarantie. Daarnaast mis ik info over waterdichtheid, dus daar heb ik ook niet veel vertrouwen in. En het laatste probleem is inderdaad wat voor onderdelen er gebruikt worden. Wij leveren alleen echte, maar er bestaan toch ook echt onderdelen die niet door Samsung zijn gemaakt. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters