Support

Open search

Klantenservice klacht

First Poster

Eerst gepost onder mobiele producten, misschien dat dit een betere plek is aangezien hier alles mag en kan volgens de omschrijving:

Wat een drama is de Samsung klantenservice, verbaas me er zeer over dat dit zomaar kan.

ik heb 14 januari telefonisch contact gehad met de klantenservice voor het annuleren van een reparatie afspraak, die ik een uur daarvoor online had aangevraagd en betaald. Telefonisch mij verteld dat het allemaal geen probleem was en dat ik zeer waarschijnlijk mijn geld terug zou krijgen (verwacht ik nog steeds).

Ik gister naar Samsung reparatie partner in Haarlem, middag vrij genomen hiervoor.. kom ik aan en willen ze het toestel inboeken staat er nog een ticket open waardoor ze niks kunnen doen.. Je zult wellicht begrijpen dat ik verbaasd was. Ik bellen met Samsung klantenservice, kunnen geen case sluiten, moet ik bij dynafix voor zijn.

Ik vind dat ik niks met Dynafix te maken heb, ik heb via de Samsung site en via Samsung klantenservice de afspraak geannuleerd, niet via Dynafix. Nogmaals mij verteld dat er niks gedaan kan worden. Dynafix gebeld maar kon niemand iets sluiten omdat er geen accountmannager beschikbaar was. Blijkbaar de enige die een ticket kan sluiten, top systeem. Uiteindelijk dus voor niks vrij genomen, naar Haarlem gegaan en anderhalf uur op locatie geprobeerd om wellicht iets te regelen. Wat mij zeer tegenstaat is dat er niks vanuit de "klanten" service aangeboden werd, geen terugbel toezegging helemaal niks. Dit zijn dingen waarom klanten weglopen bij een merk. Wat ik zelf jammer zou vinden na Sinds de Galaxy S alle toestellen tot de S8+ te hebben gehad. 

Word mij overigens net via de chat gezegd dat de case is gesloten is en dat ik weer een nieuwe afspraak kan maken, geen excusses niks..

1 ANTWOORD 1
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Kapitein,

Heb je het geld inmiddels retour? En zou je via een privébericht kunnen aangeven onder welke naam je via Messenger contact hebt gehad? Dan kijk ik even wat ik kan vinden.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters