Support

Open search

Jouw game setup.

Superuser I
Superuser I

Hoihoi! 

Gamen kan op verschillende manieren, de ene heeft een top PC, de andere en Playstation, Xbox, 3ds of mischien wel een switch... Daarnaast kan men natuurlijk ook lekker een spelletje wegspelen op je Galaxy Telefoon  

De ene speelt daarnaast liever op een monitor en de andere gebruikt uiteraard te TV. 

Hoe ziet jouw gamesetup er uit en hoe speel je het liefste jouw favoriete games?

7 ANTWOORDEN 7
Nick Moderator
Moderator
Ik speel momenteel vooral op een (gaming) laptop en mijn Nintendo Switch. Omdat ik liever niet in een andere kamer ongezellig zit te doen ben ik voor een laptop gegaan. Het werkt goed, maar is natuurlijk niet ideaal. Als ik de optie had was ik voor een desktop gegaan met een Ultra-wide, natuurlijk van Samsung

Verder vermaak ik mij op de Switch. Ik gebruik 'm eigenlijk alleen in handheld modus, dus het is voor mij gewoon een vernieuwde Nintendo DS.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Superuser I
Superuser I
Hartstikke cool!

Ik heb een Dikke gamePC (Jargon voor de liefhebber: 1080ti, 500GB samsung EVO SSD, Ryzen 1700x 16GB Ram) met 2 27 inch monitoren (1080p) die ik wil vervangen met een 4K scherm (Uiteraard van Samsung) wanneer er een kaduuk gaat.

Ik heb verder een steam controller en een xbox one controller (Sinds gisteren!). Vandaag krijg ik ook een HDMI kabel van 10 meter binnen die ik richting mijn TV kan trekken The ultimate flexible gaming experience.

Daarnaast heb ik natuurlijk een Nintendo Switch die mij geweldig bevalt , ik vindt het echt een meerwaarde hebben hoe ze de hardware in hun games integreren (Je moet het echt ervaren ). Tot slot heb ik ook nog een DS/3DS (De nieuwe uiteraard) die ik ook nog kan grijpen als ik dat wil
Community Manager

Flinke setup @SjorsK

Ikzelf beschik over een PS4 Pro met een 4K 65inch QLED (QE65Q7C) en Dolby Atmos HW-K950 surround set. Waarom de buren nog niet hebben geklaagd is mij een raadsel

---------
Signature-Note10
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden
Navigator
Wij (mijn verloofde en ik) spelen meer en deels games op de Ps4 en heel soms op de Nintendo Wii. Heb ook een Samsung tab3 en een Samsung laptop liggen, maar die gebruik ik eigenlijk zelde en verders spelen we ook wel eens spelletjes op onze mobiel.
M.
Superuser I
Superuser I
Mooie setup Robert, ik ben jaloers!

@Marliss: Netjes voor elkaar, hebben jullie ook een mooie TV?

Verder heb ik ook nog een tweede gamePC (een I5 2500K met een nvidia 960ti maar deze is alleen voor gasten, eigenlijk was het mijn oude gamePC maar het is fijn om toch genoeg te hebben voor het geval dat er bezoek langs komt Deze PC heeft wel een Samsung Spinpoint HDD ( ).
Navigator

Haha..

Een mooie tv hebben wij zeker en het is er eentje van Samsung (: Het is een 50 Inch. 4K HDR 6 serie.

Bij zo'n mooie tv hoort natuurlijk ook een mooi geluidje, dus hebben er ook een Denon AVR-X1400h. 7.2 Dolby Atmos receiver bij (:

M.
Superuser I
Superuser I
Mooie TV zeg, ik ben jaloers Jullie hebben het goed voor elkaar!
Top Posters