Support

Open search

Huisdieren

Superuser I
Superuser I

Hoihoi! 

Huisdieren zijn leuke beesten, hebben eigenaardigheden en doen zo nu en dan nét niet wat je verwacht. 

Vroeger had ik een kat die nooit door een kattenluikje durfde te komen en elke keer dat je 'm er doorheen duwde ging hij netjes terug 

Hebben jullie ook leuke foto's of verhalen? Deel ze  

8 ANTWOORDEN 8
Superuser II
Superuser II
Ik had vroeger een mooie papegaai die mijn ex helaas heeft verkocht omdat ze geld nodig had blijkbaar... :(
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Community Manager

Ik had ooit een vis. Maar die ging dood toen ik te lui werd om zijn kom schoon te maken.

Dus dat...

---------
Signature-Note10
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden
Superuser I
Superuser I
Mijn eerste kat (Mormel de eerste, er was namelijk een 2de) had besloten om dood te gaan achter de verwarming :'(

De reden dat ik geen huisdier heb is omdat ik nogal... Lui ben als 't gaat om bepaalde zaken, de volgende kas zou waarschijnlijk de vis achteraan gaan ^^'
Superuser II
Superuser II

Screenshot_20180727-080636_Gallery.jpg

Dit is mijn prinsesje, Sasha. Over precies een week wordt ze 14. Die bal op de foto heeft nog geen naam.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Tim Moderator
Moderator

@RobertS Ik had vroeger ook 5 visjes. Allemaal overleden om dezelfde reden..

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Nick Moderator
Moderator

Wij hebben momenteel deze kittycat; "It's so fluffy I'm gonna die!" 

cat.jpgIt's so fluffy!

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Navigator

Wij (mijn verloofde en ik) hebben zes katten ❤ Precies drie vrouwtjes en drie mannetjes, allemaal nog lekker jong, leeftijden zijn tussen ong. 2 tot 4.5 jaar! Namen van de vrouwtjes zijn Gizmo, Lizzy en Mary. Namen van de mannetjes zijn Snowy, Spike en Thunder. Het zijn echt onze kindjes, ze zijn super lief maar kunnen soms ook enorme deugnietjes zijn! 😸

# Wilde ook wat foto's van ze toevoegen, alleen dat lukte op een of andere manier helaas niet!? );

M.
Superuser I
Superuser I
(Psssh marlis, klik op beantwoorden in plaats van kort antwoord om foto's toe te voegen. Katten zijn geweldige beesten )
Top Posters