Support

Open search

Het Grote Voorsteltopic!

First Poster

Hallo,

Mijn naam is Stefan en onlangs een Samsung Gear S3 gekocht en hoop hier iets wijzer te worden.

Gr, Stefan

Tim Moderator
Moderator

Hi Stefan ofwel @Lutkenhaus, welkom op onze Community! Hopelijk kan de gezelligheid en magistrale kennis van onze Community je veel wijzer maken

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Apprentice

Goede morgen

Ik heb een surround system van @Samsung,een oude samsung corby en het vrouwtje een samsung S7.(die zweerde bij iphone maar toch overgestapt op Samsung en is zeer tevreden ermee)

Fijne dag (y)

Apprentice

@BruceH ik dacht dat ik op je vraag reageerde maar staat in pagina 9 van dit topic

Fijne dag!

Tim Moderator
Moderator

Een echte fan dus, @fitchef Welkom op de Community!

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Apprentice

Hey Tim,

Ikzelf ben altijd fan/liefhebber van samsung geweest,werkt gewoon het fijnst vind ik.

Fijne dag !

Apprentice

Hoi,

Ik ben Marc. Groot fan van Samsung gear. 

Op dit moment heb ik de Note 8 en de Gear2. 

Daarvoor de S6 Edge Plus en daarvoor de Note 3 en daarvoor de S2 (meen ik)

Ik begrijp niet wat mensen met een Apple telefoon of smartwatch moeten. Alles is in beton gegoten.

Dat vind ik zo gaaf aan Android. Als een telefoon iets niet kan, is er altijd wel een app voor.

Zoals nu met de Bixby knop. Die heb ik met de app bxActions totaal andere functies gegeven.

CU 

Navigator

Hoi Marc (@mbonnes), wat tof om te lezen dat je zo'n fan bent van Samsung! Met een combinatie van de Note8 en de Gear S2 in handen kan je ook niet anders dan verliefd worden op het merk.. 

Welkom op de Community! 

---------
Signature-S10
Just Browsing
Dus als ik het goed begrijp is dit een soort sociaal media voor Samsung eigenaars en alle onderwerpen zijn bespreekbaar? Hey. Ik ben Eva. 59. Heb voor het eerst in mijn leven een dure telefoon uit eigen gespaard geld gelooft. Ik had voor mijn vrijwilligers werk een telefoon nodig met veel geheugen en een goed camera. Heb voor 400 een Samsung Galaxy 7 gekocht. Ik wacht nu op de abonnement. Ik ben al helemaal gek op mijn telefoon maar besef al heel snel dat hij veel meer kan dat ik van een telefoon verwa ht. Als jullie leuke tips voor me hebben ... graag. Eve.
Superuser II
Superuser II

Welkom @Recreva! Dit is inderdaad een community voor eigenaren van Samsung producten. Je kunt hier tips etc vinden maar ook terecht als je problemen ondervindt! 

Kijk dit filmpje eens: https://youtu.be/AZTw5YVxfMw

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag! Hoop dat je nog lang van deze telefoon zult genieten! Fijn weekend!

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters