Support

Open search

Het Grote Voorsteltopic!

Superuser I
Superuser I
Jammer om te horen, mijn persoonlijke ervaring is wel positief (Ik kan echt niet klagen ) en als ik een probleem heb dan wordt het prima opgelost
Superuser II
Superuser II

Hoi @Zoa,

Hopelijk zijn ze na t lezen van je bericht wel thuis.

In ieder geval een fijn weekend!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
First Poster
hoi ik stel me even voor: Odete 38jr uit Zuid-Holland.. bij deze dus. ^^
Navigator

Hallo, eigenlijk ben ik al een tijdje lid maar toch.. Ook ik zal me eens eventjes aan jullie voorstellen! 

Mijn naam is Marlissa, ben 25 jaar en woon nu ongeveer vier jaar samen met mijn verloofde en onze zes katjes. 

Zelf door persoonlijke redenen nog werkloos, mijn verloofde heeft sinds eind vorig jaar gelukkig wel weer een baan. Ik doe dus vooral het huishouden, de boodschappen enz..

Verders heb ik de hobby's fotograferen, video's maken, gamen (ps4 pro) knutselen en tekenen. En besteedt natuurlijk maar al te graag aandacht aan onze katjes, dus vervelen doe ik niet zo snel!

Verders misschien wel leuk om mijn berichtje hiermee af te sluiten..

Zelf ben ik groote fan van Samsung!

Mobieltjes waren meer en deels van Samsung, mijn Smartphone nu is een Samsung Galaxy S8, heb ook nog 'n Galaxy S5 en onderdelen hiervan liggen, S3 en S4 gehad, 50INCH Smart-TV van Samsung hangen, Laptop heb ik al jaren een van Samsung, Samsung tab3 heb ik ook nog liggen en hebben een koel-vries staan ook van Samsung 😊✌🏻

M.
BruceH Moderator
Moderator

Ik heb je al een paar keer voorbij zien komen, maar leuk dat je je nog even voorstelt!

Zo te lezen inderdaad een echte Samsung-fan. 😁

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Superuser I
Superuser I
We hebben al even gesproken maar ik wil je hier ook even welkom heten 😄

Mag ik heel erg stiekem jaloers zijn op al je Samsung spul 😁
Explorer
hallo, ik ben Frans en ben hier terecht gekomen omdat ik problemen ondervind met mijn installatie.
Ik ben zeer geïnteresseerd in films (ultra HD) en tv series (netflix) kijken.
bijna alles in mijn installatie is van samsung waar ik over het algemeen zeer tevreden over ben.
Nick Moderator
Moderator

Welkom, Frans!

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters