Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Deel jouw mooiste zelfgeschoten foto's!

(Onderwerp aangemaakt op: 30-11-2017 11:48 AM)
1720 Weergaven
8Note8
Helping Hand
Opties

Het leek me wel leuk om te zien wat anderen aan mooie zaken weten vast te leggen met hun Samsung-toestel.

 

Misschien is het ook leuk om een korte beschrijving en wat technische details erbij te zetten.

374 Antwoorden
Jan
Helping Hand
Opties

Berlijn -  Reichstag - april 2017 - S7+SnapseedBerlijn - Reichstag - april 2017 - S7+Snapseed

Jan
Helping Hand
Opties

Railroad station - Castiglioncello (I) 2017 - S7+SnapseedRailroad station - Castiglioncello (I) 2017 - S7+Snapseed

RobertS
Troubleshooter
Opties

Pfff.. ik moet alles uit de kast gaan halen wil ik jullie foto's verslaan :face-with-tears-of-joy: Mooie foto's @Jan en @xSnowbie


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
8Note8
Helping Hand
Opties

Je composities vind ik bewonderenswaardig! Super

 

Gebruik je doorgaans de Pro-stand, vraag ik me af als ik zie hoe je de belichting etc. volledig onder controle lijkt te hebben.  :smileyvery-happy:

0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties

@8Note8

Voor de composities heeft de pro stand of welke stand ook geen invloed.

Sterker ik gebruik de pro-stand niet veel. 

Ik zorg er wel voor dat ik zelf het focuspunt en daarmee belichting al manipuleer/kies. 

Daarna open ik in Snapseed de foto en geef deze de smaak die ik er aan wil geven. Wat dat betreft is Snapseed een geweldig eenvoudige app. met prima toepassing.

 

De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik hobbymatig ook e.e.a. met fotografie doe. Dus skills zijn aanwezig.

 

Groeten,

 

Jan

8Note8
Helping Hand
Opties

Dat je geen beginner bent bewijzen de foto's zeer overtuigend :smileyvery-happy:

 

Als complete beginner was ik onder de indruk dat men voor de beste foto's ISO-waardes, sluitertijden etc. handmatig moest instellen, maar blijkbaar kom je met Auto ook een heel eind!

 

De bewerking via Snapseed voegt een hele hoop toe! Ik ga er eens mee experimenteren :smileyvery-happy:

0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties

@8Note8 dank voor de complimenten.

 

Misschien nog wel een tip. Zet je flitser standaard uit. Deze verknalt veelvuldig  je foto doordat er andere instellingen worden gekozen door de automaat. Deze gaat er dan vanuit dat er extra licht bijkomt maar het ingebouwde flitsertje heeft geen enkele kracht.

 

Speel ook eens met de HDR functie. Kan extra contrast toevoegen aan de opname.

 

Succes.

 

Jan

8Note8
Helping Hand
Opties

Bedankt voor de tips!

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
klopt inderdaad, maar avonds in het donker een foto zonder flitser ziet er al helemaal niet uit hahaha! Dus idd met genoeg licht gewoon flitser uit!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hier de plaatjes die ik in november heb geschoten. Zit de kerstsfeer er al een beetje in? :face-with-tears-of-joy:

 

Allemaal geschoten in het centrum van Rotterdam deze keer.

 

Screenshot_20171201-165117.jpg

Screenshot_20171201-165218.jpg

Screenshot_20171201-165543.jpg

Screenshot_20171201-165354.jpgtram.jpg

 


kevin-sig