Support

Open search

De Community videosectie: a fit for everyone!

Nick Moderator
Moderator

Wil je alles uit jouw (nieuwe) apparaat halen of ben je gewoon nieuwsgierig wat we allemaal doen? Dit alles kun je vanaf nu in videoformaat op de Community vinden in onze gloednieuwe videosectie!

videosectie.PNG

De video's zullen relevant zijn voor iedereen. Welke categorieën zul je onder andere tegenkomen? 

Android & You

Android & You is een platform waarbij uitgelegd wordt hoe je optimaal jouw (Android)toestel kunt gebruiken. Of dit nou een S9+, A5 of J5 is, alles komt erin voor! Zo leer je meer over het toestel dat bijna de hele dag met je meereist, waar je ook naartoe gaat. 

How-to

Wil je weten hoe je bestanden overzet met Smart Switch, hoe je alles op jouw gloednieuwe Qled aansluit of hoe het maken van een AR-emoji in z'n werk gaat? Dit alles en meer kun je vinden in de video-sectie.

Inspire

Naast alles wat met support te maken heeft, kun je ook video's vinden onder de tag 'Inspire'. Inspire biedt video's die een beeld geven van onze nieuwste producten en misschien zelfs wat sneak-peaks van wat er komen gaat. Voel je dus geïnspireerd met onze inspire sectie

Nieuwste producten

Natuurlijk zul je hier ook de nieuwste producten vinden, vlak nadat ze aangekondigd zijn. Zo kun jij als één van de eerste onze nieuwste producten zien én ervaren. 

Wat wil jij graag zien in deze gloednieuwe videosectie? Deel het hieronder en praat met ons mee! 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
1 ANTWOORD 1
Superuser I
Superuser I
Ik ben zelf een fan van verborgen functies waarmee ik mijn dagelijkse gebruikservaring beter kan maken
Top Posters