Support

Open search

A6+ mensen verstaan mij niet goed

First Poster

Ik heb sinds eind december eennieuwe galaxy A6 plus. De eerste gsm had meteen het probleem dat wanneer er iemand naar mij belt, die persoon mij erg slecht hoort. (Precies of ze staan te dicht bij een radio of dergelijke) Terug naar de winkel en ze gaven me meteen een nieuw toestel mee. Na een weekje geen problemen, begon het helemaal opnieuw... Weer naar de winkel - de gsm moest opgestuurd worden naar de fabrikant. Dus 3 weken later krijg ik m'n gsm terug, en ja hoor hij werkte weer... of toch voor een kleine week. Vandaag begon het probleem alweer... ik weet echt niet meer wat ik moet doen, maar ik betaal geen 300€ om dan niet verstaanbaar tezijn als ik bel...

7 ANTWOORDEN 7
Tim Moderator
Moderator

@Melissa9 Bel even naar *#0283# en voer de testen uit. Hoor jij jezelf dan goed?

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

@tim : Bij "EAR packet loopback ON"hoor ik niets. Bij de andere 2 hoor ik mezelf goed. Is dit normaal? Of zou ik bij de EAR ook iets moeten horen? Alvast bedankt!

First Poster

tim : Bij "EAR packet loopback ON"hoor ik niets. Bij de andere 2 hoor ik mezelf goed. Is dit normaal? Of zou ik bij de EAR ook iets moeten horen? Alvast bedankt!

Tim Moderator
Moderator

Het gaat voornamelijk om de mictests. Als jij jezelf daar gewoon goed hoort, dan zal het niet aan de hardware liggen. Ik ga je aanraden om een back-up te maken en een reset uit te voeren.

---------
Signature-Note10
First Poster
Beste, Dit is al 2x gebeurt toen ik met de gsm terug naar de winkel ging (volledig gereset naar fabrieksinstellingen) . En elke keer begint het probleem weer na enkele dagen...
First Poster

?

Tim Moderator
Moderator

@Melissa9 een hardwaretest is niet hetzelfde als een reset. Omdat een reset echter niet heeft geholpen, zal het uitkomen op een reparatie. Je kunt het toestel aanmelden voor reparatie via onze Ophaalservice.

---------
Signature-Note10
Top Posters