Support

Open search

stomen ww80m760nom

Highlighted
First Poster

wat doet nu precies de stoom functie? Het lijkt op g2 ewone was programmas met water met toevoeging van stoom? De gebruiksaanwijzing is hier nogal vaag over. Kun je ook puur stomen? (nee lijkt het), wat is dan het nut uberhaupt...

wat zijn de ervaringen of advies van sumsung?

5 ANTWOORDEN 5
Black Belt 

Goeienavond @JAA, leuk om je op de Samsung Community te zien de stoom-functie is een toevoeging om kleding/beddengoed extra goed schoon te krijgen als deze viezer zijn dan gebruikelijk. Bijvoorbeeld als het al een tijd in de wasmand ligt, dan is het wel fijn om alle bacteriën er effectief uit te stomen het is inderdaad niet los als programma te gebruiken maar is een extraatje voor nog meer waskracht.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

Ik had precies dezelfde vraag. Dacht ook, dit is geen stomen maar lijkt op normaal wasprogramma. Heb het antwoord gelezen en de stoomfunctie valt me dus inderdaad erg tegen  Had er inderdaad alleen stomen mee verwacht  geen gewone natte was. Ook was de beschrijving summier  je wist niet of het alleen stoom is waardoor er geen wasmiddelen toegevoegd hoeven te worden. Tegenvallend programma dus... 🙄 

First Poster

Ik ben hier ook best teleurgesteld over. Ik had gedacht dat je kleding met een apart programma alleen kon stomen. Ik overweeg om gebruik te maken van het binnen 100-dagen retourrecht omdat ik echt een machine met een stoomprogramma wil hebben.

Ergens op internet kwam ik tegen dat ook het beddengoed-programma stoom toevoegt, maar of dat klopt? De handleiding is veel te summier er staat niets over uitgelegd. Ook van de goedbedoelde filmpjes word je niet heel veel wijzer.  Ik zou ook wel willen weten wat alle icoontjes op de display betekenen, ik begrijp sommige niet precies.

First Poster

Hoi Rozemarijn, 

Ik heb op hoop van zegen twee donzen!! dekbedden op het stoomprogramma laten lopen, niet op beddengoed programma. Waren oude dekbedden met wat vlekken die op zolder opgeborgen lagen. Dus niet erg als het niet goed ging. Ik moet zeggen, door het stoomprogramma waren ze veel minder nat én helemaal schoon. Dus achteraf toch tevreden daarover. Heb wel ergens gelezen dat de stoom tot 100 graden gaat? Dus inderdaad niet geschikt voor delicate stoffen om even op te stomen zoals jij zoekt. Maar dan gebruik ik het opfris programma van de droger wel met zo'n drogerdoekje. Welke symbolen begrijp je niet? Moeilijk uit te leggen misschien, tekenen kun je ze niet 😉. 

Black Belt 

Hee Ivon! Wat leuk om te horen hoe je de stoom-functie hebt ervaren nu is het natuurlijk niet zo gek dat stoom (resultaat van kokend water) 100 graden aangeeft maar fijn dat het stiekem toch wel bevalt!

@Rozemarijne, als je een foto voor me hebt van de icoontjes die je nog niet duidelijk zijn leg ik ze graag voor je uit.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits