Support

Open search

Wasmachine

First Poster

Geachte heer / mevrouw,

Ik heb een wasmachine gekocht type WW8EM642OPW/EG en geregistreerd. Echter blijft het een probleem om een afspraak te maken met de serviceafdeling omdat de wasmachine niet altijd goed en onstabiel kan centrifugeren.

Hopelijk komt er een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Andries

5 ANTWOORDEN
Black Belt 

Goeiemiddag Andries, voor een reparatie verzoek kan je ook zeker hier terecht maar ik kijk graag eerst samen met je of dit echt nodig is. Je geeft aan dat hij slecht/onstabiel centrifugeert, dan moet ik aan een paar dingen denken:

- zijn de transportbouten al verwijderd na de installatie;

- is de wasmachine ook gekalibreerd na de installatie;

- op wat voor ondergrond staat de wasmachine;

- merk je de onbalans bij elke (hoeveelheid) belading?

Ik hoor graag van je.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

Beste Joeri,

De wasmachine functioneert niet goed bij kleine hoeveelheden wasgoed is het probleem wel groter van onbalans.

Ik heb nog een filmpje gekeken van de wasmachine tijdens centrifugeren en daar gaat het wel normaal.

Machine staat op beton met tegels en waterpas ook is de machine gekalibreerd en de daeler heeft de machine geïnstalleerd en ook de transportbouten verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Andries   

Black Belt 

Nou, dat klinkt in ieder geval alsof hij correct staat. Apart dat hij het juist met een kleinere belading minder goed lijkt te doen. Merk je naast meer of minder was nog verschil tussen de programma's?

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster

Niet echt veel verschil in de programma's,  graag wil ik voorstellen om een diagnose uit te voeren, wat de reden is van een groot onbalans bij centrifugeren, ook bij kleinere hoeveelheden, dit is toch onder garantie   

Black Belt 

Het ding is, ik dien eerst te checken of het inderdaad om een defect gaat alvorens ik een monteur stuur, maar als hij ondanks een correcte installatie/kalibratie/belading alsnog blijft bonken ben ik ook heel benieuwd wat er aan de hand is. Zou je me via een prive bericht (klik op m'n naam > bericht verzenden) het volgende willen sturen?

- je naam, adres, telefoonnummer en email adres;

- serienummer van de wasmachine (zie binnenkant deur);

- kopie van de aankoopbon;

- voorkeursdatum voor bezoek van een monteur.

Dan zorg ik dat ons reparatie centrum zsm contact opneemt om de afspraak met je in te plannen.

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits