Support

Open search

Wasmachine kapot, hoe kan ik ervoor zorgen dat Samsung SNEL met oplossing komt.

OPGELOST
First Poster

Onze Quickdrive van een jaar oud is al bijna 4 weken kapot. Er is 3 keer een monteur geweest. Machine kan niet worden gemaakt. Helaas bleef het na het laatste bezoek van de monteur stil. Achteraf bleek dit vanuit de reparateur niet goed te zijn gegaan naar Samsung. Alle begrip hiervoor. Donderdag 3 oktober contact gehad met Samsung en die gingen het onderzoeken. Tot op heden geen enkele terugkoppeling vanuit Samsung. Wij bellen steeds en krijgen standaard het antwoord dat ze er mee bezig zijn en dat we worden gebeld. Al had Samsung zelf even berichtje gegeven van we zijn er mee bezig en wanneer ze er dan op terugkomen. Ik word inmiddels wanhopig want het ziet er naar uit dat we ook voor dit weekend geen werkende wasmachine hebben en gaan we dus week 5 in zonder machine. Ik zou het toch prettig vinden als er eens iemand vanuit Samsung opstond om dit op te pakken. Die VIP service van Samsung slaat helemaal nergens op. 4 weken wachten op een werkende machine is allesbehalve VIP. Hoe kom ik verder bij Samsung?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Community Manager

@Lisette1975, excuses! Mijn collega heeft je inmiddels gemaild met verdere instructies. 

Mocht je nog vragen hebben, dan wil ik je vragen om te reageren op de laatste mail die je van ons hebt gehad.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Pathfinder
Als reparatie echt lang duurt heb je het recht om de koopovereenkomst te ontbinden.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wanneer-mag-i...
Als je dan een nieuwe wasmachine besteld kan je binnen 24 uur weer wassen.
Community Manager

@Lisette1975, dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Als je voor mij een klant-, referentie- of reparatienummer hebt, kijk ik graag met je mee. 

---------
Signature-Note10
First Poster

Beste Bruce,

Ik heb alleen dit nummer uit een mail van Servilix: SORD19126786. De aanmelding is telefonisch gedaan en ik heb verder niets op mail. Het schijnt dat het dossiernummer 3101692898 is.

Ik hoop dat jij mee kan zeggen dan we zijn er mee bezig.

Alvast bedankt.

Lisette

Community Manager

Hi @Lisette1975,

Ik heb het voor je nagevraagd en mijn collega's zitten er bovenop om je zo snel mogelijk van een passende oplossing te voorzien. 

Je hebt als het goed is vandaag een e-mail gekregen van het reparatiecentrum met een GRMS nummer. Mijn collega zal je ter bevestiging nog een mail hierover sturen.

Hiermee kun je naar de verkoper gaan.

---------
Signature-Note10
Highlighted
First Poster

Beste Bruce,

Dank voor je moeite. Ik heb inderdaad van Servilux een mail ontvangen, op die vanuit Samsung zit ik nog te wachten.

Ik vind het jammer dat Samsung dit niet adequaat heeft opgepakt. Het inzetten van Servilux ging goed. Toen bleek dat de laatste terugkoppeling niet goed was gegaan en we al 4 dagen hebben zitten wachten zonder dat er dus actie werd ondernomen, had Samsung hier spoed achter moeten zetten. Vanuit mijn eigen werkveld begrijp ik niet dat Samsung geen escalatiemodel kent. Je loopt echt tegen een muur op en het enige dat ze bij Samsung kunnen zeggen is dat ze er druk mee bezig zijn en dat ze er op terug komen. Je kunt beter aan verwachtingsmanagement doen, dan weten mensen waar ze aan toe zijn. Jammer want hierdoor gaan wij niet weer voor een Samsung. . En ook dit kan ik verder niet aan Samsung ventileren, aangezien je geen klacht kan indienen. Ik begrijp dit niet, of eigenlijk wel...................

Jammer.

Community Manager

@Lisette1975, excuses! Mijn collega heeft je inmiddels gemaild met verdere instructies. 

Mocht je nog vragen hebben, dan wil ik je vragen om te reageren op de laatste mail die je van ons hebt gehad.

---------
Signature-Note10

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht