Support

Open search

Wasmachine - E3 error- printplaat stuk voor de 2x

Highlighted
New Member

Beste, 

Ik ben zeer ontevreden over jullie service en dat is nog vriendelijk uitgedrukt. 

Aankoop wasmachine 23/6/2015 

binnen de garantie: printplaat stuk (Error E3)

2 weken geleden  (2019) gebeld naar klantenservice: voor dezelfde ERROR E3

oplossing 1: kalibratiemodus : mislukt 

oplossing 2: technieker - hij heeft ons gecontacteerd het zou ons 208 euro kosten!! ( +- 250 euro - korting mits we nog onze originele fatuur heb en het wasmachine nog niet te oud is) voor opnieuw een printplaat en dit zonder enige garantie dat dit weer niet stuk gaat mits dit een veel voorkomende probleem is ?!!!

ons antwoord: als jullie geen beter antwoord hebben dan kan ik hier en nu al zeggen dat ik een ontevreden klant ben en ik verder ga en ik een officiele klacht wil indienen.. Kunnen jullie mij zeggen waar ik dit kan doen want ik vind alleen dit community, messeger,.. maar geen klachtendienst via mail of op adres? 

Jullie dienen zelfs geen technieker te laten komen want het is heel simpel om deze printplaat te vervangen. Toch eigenaardig dat er op Youtube verschillende oplossingen worden getoond o.a. vervangen printplaat. Komt dit door de herhalende dezelfde ERROR E3 code? 

Wij wensen een gratis vervanging plintplaat of  verzending van plintplaat of een adres waar we onze officiele klacht kunnen naar toe sturen. 

Ik vraag mij af wat andere misgenoegde klanten uiteindelijk hebben gedaan, want ik ben niet de enige met dit probleem? 

Alvast bedankt voor jullie antwoord. 

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
Je moet gaan klagen bij de verkoper. Daar kan je misschien onderhandelen over het delen van de reparatiekosten.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters