Support

Open search

Wasmachine - Defecte printplaat

OPGELOST
First Poster

Mijn wasmachine is amper 3 jaar oud en de printplaat is stuk... kosten bijna 300 euro.

Normaal gesproken zou Samsung hier een tegemoet koming voor moeten doen daar dit bij veel meer mensen stuk is gegaan. Blijkbaar intereseert hun dat!!!

De mensen die je verder moeten helpen zijn nederlands ( geen probleem mee) maar niet te verstaan!!!

Nooit nog een Samsung en ik zal hier heus geen reclame over maken... zie face book

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
BruceH Moderator
Moderator

Als de verkoper failliet is, kun je contact opnemen met de curator. Anders kunnen wij een reparatieverzoek indienen, maar buiten de fabrieksgarantie komen er wel kosten bij kijken. 

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
11 ANTWOORDEN 11
Superuser II
Superuser II
Hoi Monique, zeer jammer dat je niet weet waar je over praat.

Lees dit even heel goed:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...

De verkoper moet jou hierin tegemoet komen! Dus neem daar even contact mee op.

Succes.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

eu.... niet weet waarover ik praat? 

Superuser II
Superuser II
Idd, je komt hier zomaar even klagen over je wasmachine hetzelfde wat je waarschijnlijk op FB doet! Maar als je goed had gelezen dan had je geweten dat de verkoper degene is waar je moet gaan klagen! Alles kan kapot alle merken en alle producten!
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Wat te doen als verkoper failliet is gegaan

Superuser II
Superuser II
Binnen of buiten de garantie?
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

Beste Rohit,

Ik ben van het kastje naar de muur gestuurd en was het beu heb een nieuwe machine gekocht.

En om te antwoorden op u vorig antwoord zeg ik nogmaals nooit geen rommel meer...

Vrienddelijke groeten 

Monique

Superuser II
Superuser II
Ik had het niet tegen jou Monique. Veel plezier ermee!
---------
Samsung Galaxy S10+

Highlighted
First Poster

Hij is 3 jaar oud 

Superuser II
Superuser II
En wat is het probleem precies Adri?
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters