Support

Open search

WW80K66040QW Samsung smart home app kan niet verbinden met server

Highlighted
First Poster

Ik heb sinds 20-08 een Samsung Addwash gekocht. Heb 1 klein dingetje waar ik niet helemaal uit kom. Bij het toevoegen van de wasmachine in de smart home app heb ik de stappen doorlopen maar bij het verbinden blijft het balkje op 3/4 hangen en verschijnt na enige tijd dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server. Nu staat er bij de app wel dat sommige apparaten mogelijk geen 5G wifirouters ondersteunen. Ik heb ook getracht het via het 2,4 GHZ netwerk te verbinden maar dat lukt ook niet en krijg dezelfde melding. 

Is er een manier om toch verbinding te krijgen? 

28 ANTWOORDEN 28
Nick Moderator
Moderator

Hi Petver, dit moet natuurlijk gewoon werken! Kun je een foto maken va de modelcode in de deur? De modelcode die je stuurt wordt namelijk niet herkend.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

58A9AFA0-A137-4177-833B-99B6D017EAC8.jpeg

hierbij de gevraagde foto

Black Belt 

Ah, er zat een nulletje teveel in zou je het ipv via de Smart Home app eens met de Samsung Smart Things app willen proberen? Dit is/wordt dé app om al je apparaten met netwerk toegang te verbinden en beheren en ondersteunt ook jouw model wasmachine.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

Als die er voor IOS ook is zou ik dat kunnen proberen

Black Belt 

https://www.samsung.com/nl/apps/smartthings/ BOEM!

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster

Vergeet het voorgaande heb de app gevonden

Black Belt 

Top werkt die beter?

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster

App geinstalleerd en bij het toevoegn loopt de app door tot 98% dan de tekst,

“kan apparaat niet toevoegen. Er was een probleem met het verbinden van hat apparaat met de SmartThings-service. Reset het apparaat en probeer het opnieuw toe te voegen”. Na 5 pogingen gestaakt.

Black Belt 

Nouja zeg.. toch geef ik nog niet op! Voor de zekerheid, hoe ver sta je van de wasmachine af op het moment van verbinden?

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits