Support

Open search

Samsung WW90M760NOA maakt gaten in de was.

Highlighted
First Poster

Heb vrijdag 4 oktober via de telefoon een voorstel gekregen tot inname van de wasmachine. Hartstikke goed. Zou alleen nog een mail krijgen met de gemaakte afspraken. Tot dusver nog niets ontvangen. Hopelijk komt het toch snel want ik kan niet zonder een wasmachine. Vorige week alweer een hemd stuk uit de machine gekomen. Ditmaal waren de "bandjes" die over de schouders hangen kapot getrokken. Erg vreemd dat het ook beide bandjes (dus van de linker- en de rechterschouder) kapot zijn gegaan (Foto hieronder). 

Daarnaast gisteren eens zonder "bubble" gewassen. Prompt kreeg ik een 5ud-error. Opgezocht wat het was. 1 Site vermeld storing aan een onderdeel die dan vervangen moet worden. Er stond een knoppencombinatie op zodat ik door kon gaan en de melding dat als het vaker voor komt het onderdeel echt vergangen moest worden. Ik heb de machine door laten gaan en kon de was er daarna uithalen.

Vandaag weer gewassen. Kreeg na verloop van tijd weer een 5ud-error. Baalde ervan gezien het bericht dat ik eerder had gelezen, maar toch maar eens verder gezocht. Prompt ging de machine weer verder lopen (heb zelf geen enkele knop ingedrukt. was niet eens in de buurt), maar hield na 15 minuten weer op met een 5ud-error. Via een andere site kwam de melding, dat er misschien teveel schuimvorming was en dat het wasmiddelbakje doorgespoeld moest worden. Hoewel ik dit nooit gebruik (wasmiddel gaat rechtstreeks in de trommel), toch maar eens gekeken, omdat ook het filter losgehaald moest worden. Bleek de machine gisteren een sok te hebben "opgevreten". En dan ook letterlijk. In het filter bleek een sok te zitten (die ik gisteren inderdaad al miste, maar de wasmachine daarvan niet de schuld had gegeven). Ik snap nu waar de 5 ud-error vandaan kwam.

Wat mijn verbazing echter trok was dat een dergelijke sok toch zo kan verdwijnen. Waar moet de ruimte dan zijn waar die sok in kan verdwijnen. Daarnaast de "honger" van de machine in deze sok. Er is amper een sok in te herkennen. Ook hiervan maar een foto bijgevoegd voor een verklaring. Misschien dat dit een beter beeld kan werpen op het kapot maken van de kledingstukken?

Het vertrouwen in deze machine was al laag, maar het wordt er echt niet beter op.

PA151556.JPGPA151557.JPG

Community Manager

@PHalman, ik zie dat je uiterlijk de zeventiende van deze maand een reactie van ons mag verwachten. Ik wil je vragen het tot die tijd nog even af te wachten.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."