Support

Open search

Samsung WW80H7600EW/EN maakt gaten in de was!

Highlighted
Explorer

Hallo beste Samsung vrienden!

Sinds 2015 hebben wij de WW80H7600EW/EN wasmachine, en sinds enkele jaren zien wij kleine gaten op onze was, eerst dachten wij dat het door textiel kwam maar de laatste tijd zijn we er beter op gaan letten, we hebben bewust kleding erin gezet die gat-loos waren en ja, aan de zijkant van de kleding kwamen ze er met scheuren uit, Gister was voor ons al helemaal duidelijk dat er iets mis is, Onze dekbedovertrek is helemaal gescheurd na de wasbeurd.

We hebben eerder al naar tips gekeken en hem op 400 touren gedraaid, niet vol gedaan en trommel volledig gecontroleerd op scherpe voorwerpen, ook de filter gechekt etc. maar dat was niet het geval.

We hebben al veel kleding hierdoor moeten weggooien, HELP :-) wat kan ik doen om de was de was te laten en weer zonder kleerscheuren uit de machine te laten komen..

Groet

Ilan

5 ANTWOORDEN 5
Tim Moderator
Moderator

@ilankroon Da's helemaal niet fijn om te lezen en ook zéker niet om te ervaren :( Ik wil graag kijken wat ik hierin kan betekenen. Stuur mij een privébericht met jouw volledige NAWTE-gegevens, de modelcode, het serienummer en de aankoopdatum. Daarnaast ontvang ik ook graag foto's van de schade, zodat ik dit allemaal kan doorzetten naar de juiste personen.

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Explorer

Hi @tim

Ik heb je een PB gestuurd, inmiddels zijn nog 3 shirts en broeken gescheurd.  (deze zijn oud en hebben we als test gedraaid). ik heb de trommel halverwege gestopt om op scherpe zaken te letten, ik kan helaas niks vinden, zelfde voor de filter, heb niks gevonden.. Help, we houden geen kleding over. (zie pb voor de info/foto's)

Tim Moderator
Moderator

@ilankroon Ik heb toevallig zojuist gereageerd op je privébericht. Zullen we de conversatie daar verder voeren?

---------
Signature-Note10
Explorer

Hi Tim,
Ik hoop dat je een leuk pinkster weekend hebt gehad!

We hebben een afspraak proberen te maken maar de eerst volgende keer is 20 juni, dat vonden wij te laat en kunnen niet wachten, we hebben zeer veel was (grote viesmakers thuis haha) en een risico op meer gaten kunnen we niet nemen, kleding is te kostbaar voor ons.
Nu hebben we dus op zondag, nadat nog 2 wasgoeden zijn kapotgescheurd besloten om niet te wachten maar een nieuwe wasmachine aan te schaffen. Om nu geld uit te geven aan reparatie voor een machine van nog geen 4 jaar oud, is te gortig, nou zei de telefoniste dat jullie wel coulant kunnen zijn maar de reparatie af wilden wachten, zeker omdat ik dagen lang de machine zelf heb gecontroleerd en niks kon vinden snap ik niet hoe dat kan dat iedere was scheuren in onze kleren komen... Het risico van geen coulance krijgen en dat wij niet kunnen wachten tot de reparatie hebben wij besloten om via jullie een nieuwe machine te kopen, (ww90m760noa). Nu kregen we dit via Samsung met een korting als we hiervoor kiezen ipv een reparatie. Maar dit product kan ik bijna voor zelfde bedrag (100 Euro meer) elders kopen.
Ik heb weer voor Samsung gekozen omdat ik merktrouw ben, heb alles van Samsung en wil dit nog een voordeel van een twijfel geven, ik ga ervanuit dat het een eenmalige storing was, wellicht mijn eigen fout.

Nu keer ik nog een keer bij jou terug om te kijken of Samsung ons nog meer tegemoed kan komen hierin.
Zeker omdat we straks een machine, die wellicht alsnog goed is en nog geen 4 jaar oud is, terugsturen, toch bij Samsung blijven en alsnog een nieuwe hebben besteld.Ons bestelnummer bij de Samsung shop is:
NL190609-77539841.
Kan je nog iets voor ons betekenen hierin? Nogmaals de bestelling is reeds geplaatst omdat we echt zsm een machine nodig hebben.

Ik hoor graag van je
Groet,
Ilan

Tim Moderator
Moderator

Hey Ilan, bedankt voor je berichtje en ondanks dit alles, loyaliteit aan ons! Ik snap dat je graag wilt kijken of we nog iets voor je kunnen doen omtrent de kosten. Begrijp ik goed dat je al een code hebt ontvangen waarmee je een nieuwe wasmachine kunt aanschaffen tegen een korting? 

Groet,

Tim

---------
Signature-Note10